Kan niet bestellen bij een webwinkel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilma60

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
8
Hi eens proberen of ik hier een antwoord op kan krijgen.
Sinds gisteren probeer een bestelling te plaatsen bij een speelgoed webwinkel, maar in ene keer lukte dat niet meer op mijn pc.
Had de hele avond al bij andere website's bestellingen gedaan zonder problemen.
Telkens als ik daar inlog krijg ik een raar beeld en kan niet verder daar met bestellen (ik weet niet of ik een foto hiervan mag meesturen)
Inmiddels heb ik ook al een herstelpunt gedaan maar helaas zonder succes.
De bestelling heb ik inmiddels al wel gedaan maar dan op een andere pc dat ging zonder problemen, het zit dus echt in mijn pc.
Ook heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd naar deze firma, zij zeiden dat het waarschijnlijk aan de instellingen ligt.
Kan dit zomaar ineens dan? Het is alleen met hun webwinkel.
Hopelijk is hier een oplossing voor.

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Groetjes Wilma
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je bericht verplaatst naar een nieuwe vraag omdat het niet is toegestaan is een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.
 
Reactie op berichtje

Oké sorry ik weet niet hoe dit werkt.
Doe dit voor het eerst.

Groetjes Wilma
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wilma,
Stuur eens een foto mee van dat rare beeld dat je krijgt als bijlage (gebruik de paperclip boven het tekstveld). Hopelijk zegt die informatie meer...
 
De laatste maanden zijn er heel wat webwinkels gehackt en werden er kwaadaardige codes in de sites geplaatst. Je computer eens goed scannen naar alle soorten bedreigingen is een aanrader.
 
Oké, hartelijk dank voor de tip.
Maar het vreemde is dat ik het wel op de pc van mijn man gewoon kon bestellen, zonder problemen.
De computer wordt regelmatig automatisch gescand.
Maar ik hou deze tip wel in de gaten en ga er nog eens dieper op in.
 
Okido, hartelijk dank voor de snelle reactie.
Moet ik de link hierboven aanklikken?
 
Wilma,
Stuur eens een foto mee van dat rare beeld dat je krijgt als bijlage (gebruik de paperclip boven het tekstveld). Hopelijk zegt die informatie meer...

Misschien een beetje dom, maar ik krijg de foto hier niet in helaas.
Wat doe ik niet goed?
 
Je hebt een plaatje wat groter is dan de toegestane grootte? Je kan het plaatje ook uploaden:
Heb je grote afbeeldingen, of veel afbeeldingen:
Enkele servers hiervoor zijn:
MijnBestand: http://www.mijnbestand.nl
FileFactory: http://www.filefactory.com/
FileHosting: http://www.filehosting.org/
IMGdumper: http://www.imgdumper.nl/
Putfile: http://www.putfile.com/
Photobucket: http://photobucket.com/
5images: http://www.5images.com/
GimeImages: http://www.gimeimages.com/
Phosted: http://phosted.com/
ImgFreeHost: http://www.imgfreehost.com/
GimeHost: http://www.gimehost.com/
SuprFile: http://www.suprfile.com/
DropFiles: http://www.dropfiles.net/

Bron: Hoe gebruik ik dit forum?
 
Laatst bewerkt:
De foto is wat mij betreft duidelijk hoor; het gaat erom een beeld te hebben wat jij ziet als je dat doet...
Wat in mij opkomt, is dat je de webwinkel op die andere computer ook met een andere browser bezoekt, klopt dat of niet? Soms ondersteunt een website nu eenmaal niet een bepaalde webbrowser.
 
Nu de schermafdruk te zien denk ik ook in de richting van dorado. Heb je al eens gecontroleerd of je systeem is bijgewerkt met de juiste java versie.

http://www.java.com/nl/download/

Klik daar bij , heb ik java? Er word gecontroleerd of je over de laatste versie beschikt. Als je niet over de laatste versie beschikt krijg je hiervan een mededeling met de nodige instructies om bij te werken.
 
De foto is wat mij betreft duidelijk hoor; het gaat erom een beeld te hebben wat jij ziet als je dat doet...
Wat in mij opkomt, is dat je de webwinkel op die andere computer ook met een andere browser bezoekt, klopt dat of niet? Soms ondersteunt een website nu eenmaal niet een bepaalde webbrowser.

Ja dat klopt wel dat de andere pc een ander browser heeft.
Deze had ik op die andere pc geopend met de link van hun.
Maar een paar dagen daarvoor heb ik gewoon bij hun besteld zonder problemen.
Het blijven toch aparte dingen hé computers :D
Ik blijf wel even proberen, zodra het alsnog lukt geef ik het nog door.
Bedankt weer voor de tip voor zover.
 
Ik wil even doorgeven dat mijn probleem met deze website waar ik niet meer kon bestellen in ene is opgelost.
Vandaag nog eens geprobeerd met Mozilla Firefox geopend en ja hoor, hij deed het weer gewoon zoals het hoort te zijn.
Voor mij een raadsel maar goed het is weer gelukt, daarna nog nog geopend via google en ook dat lukte zonder problemen.
Ik heb het elke dag geprobeerd zonder resultaat, nu gelukkig weer als als vanouds.

Allemaal hartelijk dank voor de inzet en de tips.
Als ik ooit weer problemen heb (wat niet te hopen is) vraag wel weer om hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan