Hi eens proberen of ik hier een antwoord op kan krijgen.
Sinds gisteren probeer een bestelling te plaatsen bij een speelgoed webwinkel, maar in ene keer lukte dat niet meer op mijn pc.
Had de hele avond al bij andere website's bestellingen gedaan zonder problemen.
Telkens als ik daar inlog krijg ik een raar beeld en kan niet verder daar met bestellen (ik weet niet of ik een foto hiervan mag meesturen)
Inmiddels heb ik ook al een herstelpunt gedaan maar helaas zonder succes.
De bestelling heb ik inmiddels al wel gedaan maar dan op een andere pc dat ging zonder problemen, het zit dus echt in mijn pc.
Ook heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd naar deze firma, zij zeiden dat het waarschijnlijk aan de instellingen ligt.
Kan dit zomaar ineens dan? Het is alleen met hun webwinkel.
Hopelijk is hier een oplossing voor.
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Groetjes Wilma
Sinds gisteren probeer een bestelling te plaatsen bij een speelgoed webwinkel, maar in ene keer lukte dat niet meer op mijn pc.
Had de hele avond al bij andere website's bestellingen gedaan zonder problemen.
Telkens als ik daar inlog krijg ik een raar beeld en kan niet verder daar met bestellen (ik weet niet of ik een foto hiervan mag meesturen)
Inmiddels heb ik ook al een herstelpunt gedaan maar helaas zonder succes.
De bestelling heb ik inmiddels al wel gedaan maar dan op een andere pc dat ging zonder problemen, het zit dus echt in mijn pc.
Ook heb ik vanmorgen een mailtje gestuurd naar deze firma, zij zeiden dat het waarschijnlijk aan de instellingen ligt.
Kan dit zomaar ineens dan? Het is alleen met hun webwinkel.
Hopelijk is hier een oplossing voor.
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Groetjes Wilma
Laatst bewerkt door een moderator: