• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kan niet bij gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

williewonka

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
hallo mensen,

ik heb een excel bestand waarvan de gegevens beveiligd zijn met werkblad beveiligen. Nou weet ik dat iedereen nu gaat roepen dat ik het werkblad gewoon moet selecteren en dan moet kopieren naar een nieuw werkblad. Maar dat is dus het probleem; ik kan niet alle gegevens selecteren, er zijn bepaalde velden die ik niet kan aanklikken. Ik weet het wachtwoord niet en kan er ook niet aankomen ( de enige die het weet is met zwangersschapsverlof voor de komende weken en is niet te bereiken :mad:). weet iemand hoe ik toch bij de gegevens kan die ik wel kan zien maar niet kan selecteren?
alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
met vriendelijke groeten,
williewonka

PS: overtypen is GEEN optie, ik heb het hier over een tabel met over de 200 records.

Beste williewonka ;)

Kan je het bestand hier plaatsen, zonder gevoelige informatie.

groetjes Danny. :thumb:

@bjorn: die zijn allemaal voor een wachtwoord dat het hele bestand beschermd, dus een ww dat je moet invoeren vóórdat je de gegevens ziet. ik heb er trouwens al een paar geprobeerd.
@danny: ga ik morgen proberen om ff alle info te verwijderen. ik hou er nu voor vandaag mee op.

een praktische oplossing. volgens mij kun je wel een verwijzing maken naar de betreffende cellen door deze in een andere cel (eventueel ander werkblad) handmatig in te voeren. (bijv. =a1)

Als je die verwijzing vervolgens kopieert, bijv. naar alle andere cellen in het andere werkblad is je probleem volgens mij opgelost. Zonodig alleen nog een keer waarden kopi�ren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan