Kan niet bij mijn mail komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Berichten
57
Hoi hoi,

Sinds gisteren kan ik niet bij mijn mail komen.Ik gebruik incredimail maar ook als ik een account importeer naar Outlook Express dan krijg ik niks binnen.
Ik heb het ook al via webmail geprobeerd,maar ook daar kan ik niet inloggen.
Het gaat om 2 zonnet accounts.
Ik heb ook al geprobeerd om im helemaal te verwijderen en overnieuw te installeren maar bij de nieuwe installatie kreeg ik een foutmelding.Ik heb uiteindelijk maar een systeemherstel gedaan in de hoop dat im wel weer gewoon werkt maar :evil: niet dus.
Wie kan me helpen?

P.s de foutmelding die ik in IM krijg is -ERR could not connect to server
 
Laatst bewerkt:
Misschien mailserver plat als jij zeker weet alles goed te hebben ingesteld!
Waarom kan je ook webmail niet benaderen? Krijg je daar ook een foutmelding?
 
Storing dus!!
lees maar....



17-03-2007 08:45 uur Webmail storing
Door een storing in de mailservers kunnen klanten problemen hebben met het inloggen op de webmailpagina. Er wordt op dit moment aan het probleem gewerkt.

Begintijd: 17-03-2007 08:45 uur

Eindtijd: onbekend.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.
 
Alles staat inderdaad goed ingesteld want ik heb het altijd zo gehad en dat was altijd goed.
Heel sporadisch haalt IM wel mail binnen(ingesteld op elk half uur zoeken) en ik kan overigens wel mail verzenden.
Bij webmail krijg ik aanmelding mislukt.Ik snap er echt geen ene moer meer van.
 
Je hebt mijn bovenstaande bericht niet gelezen????

Er is storing!!!!




17-03-2007 08:45 uur Webmail storing
Door een storing in de mailservers kunnen klanten problemen hebben met het inloggen op de webmailpagina. Er wordt op dit moment aan het probleem gewerkt.

Begintijd: 17-03-2007 08:45 uur

Eindtijd: onbekend.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.
 
Storing dus!!
lees maar....



17-03-2007 08:45 uur Webmail storing
Door een storing in de mailservers kunnen klanten problemen hebben met het inloggen op de webmailpagina. Er wordt op dit moment aan het probleem gewerkt.

Begintijd: 17-03-2007 08:45 uur

Eindtijd: onbekend.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Dat zou wel wat verklaren,mag ik vragen waar je dat vandaan hebt want ik krijg die melding niet als ik probeer via webmail mijn mail te bekijken.
Ook al is er een webmail storing dan zou ik toch wel gewoon mijn mail op moeten kunnen halen met een mailprogramma of heb ik dat fout.
 
Je hebt mijn bovenstaande bericht niet gelezen????

Er is storing!!!!
QUOTE]

Ik zag je 1e bericht pas nadat ik mijn bericht geschreven had dus neem me niet kwalijk:thumb:
Nog even 1 ding ik heb in totaal 3 accounts en met 1tje kan ik wel inloggen bij mijn webmail en de andere 2 dus niet.
Maar ik wacht het verder maar even af.
Bedankt:thumb:
 
Als ik het zo bekijk zal dat echt wel door die storing komen.
 
Heb vanmorgen weer keurig mijn mail ontvangen.Kwam dus door de storing.
Had in 1e instantie het vermoeden dat het door incredimail kwam.
:thumb:
 
Nu heb je ook de link waar je in het vervolg kan kijken mocht je er weer eens wat mis zijn met je mail.
Je kan weer lekker mailen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan