Kan niet branden vanwege te weinig ruimte.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackdonna

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
hoihoi

Ik heb een video fragment (avi) gedownload ( een film van 2 uur 22) van Limewire en wilde het met nero branden op een dvd+ van 4 GB. Hij liet dit niet toe! Omdat er te weinig ruimte is : ''opname procedure'' ofzo. Daarna probeerde ik het met een ander avi bestand van 30 seconden, en die kon wel gebrand worden.

Dus in de eerste instantie dacht ik dat we misschien een 8GB dvd nodig hadden. Dus hadden we die gekocht. en gaf weer hetzelfde aan! dat de schijf te vol zat om de cd te laten branden. nu snap ik er helemaal niets meer van.

Moet de computer dus gewoon leeg gemaakt worden? en welke schijf precies? of ligt het aan iets anders?

Ik hoop op een snel antwoord!

Groetjes, Michelle.

hoeveel ruimte heb je nog vrij op je C:\ schijf? daar wil nero waarschijnlijk een tijdelijk bestand neerzetten wat nu dus niet lukt

Er zit nog genoeg ruimte op de :c schijf, daarom begrijp ik dit niet...

Als ik alle ruimte in de je c schijf bij elkaar optel is het niet gelijk aan wat er aangegeven staat.

Moet ik gewoon wat van de :c schijf gooien?

OK even wat extra vragen

- Met welk brand programma brand jij?
- geef eens een overzicht van de schijven in je systeem en hoeveel ruimte er op vrij is
- Hoe groot is het bestand dat jij wil branden in MB's en wat voor soort AVI is het?

Extra vraagje:

Zijn je schijven FAT32 of NTFS? (denk zelf het eerste)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan