Kan niet defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi,

Ik kan niet defragmenteren. Ik krijg dan de melding datWinXP/Dump/2A4tmp niet in orde zou zijn.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Bij voorbaat mijn eeuwige dank!

Hoi,

Sorry, vergeten te vermelden maar de schijf wordt al iedere keer bij het opstarten gescand. Ook dan de melding; WinXp/Dump52A4/Temp; cluster ongeldig. Waarschijnlijk heeft het een met het ander te maken. Het gemieter is begonnen na een aantal virussen. Daarna ging de pc automatisch een paar keer uit.
¿¿¿¿ Ik weet het niet, moet ik iets verwijderen?

Zorg iig voor een goed geupdate virusscanner, check alles (nog) een keer. Probleem zelf heb ik nooit gehoord. Ik neem aan dat die file wijst naar een bestaand bestand, dus probeer die eens te verwijderen (klinkt als een onnodige logfile) Dan uitgebreide scandisk erover, en hopelijk houd hij dan op met de problemen.

Waarschijnlijk bedoel je de dos versie van scandisk, die je bij windows 95/98 krijgt als er iets mis is gegaan tijdens het afsluiten of als het zo gerapporteerd wordt iig. Deze is vaak niet voldoende voor zulke hardnekkige fouten. Waarschijnlijk zegt Scandisk dat ook als die de fout herkent. Dat hij wel herkent wordt maar dat je Scandisk voor Windows moet draaien om het probleem te kunnen verhelpen. Een uitgebreide scan is daarom niet verkeerd (incl. cluster scan).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan