kan niet downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

andreas1

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
hallo een vriend van mij heeft norton antivirus versie 08, maar hij krijgt bij sommige sites gewoon een foutmelding waardoor de site wordt afgesloten. ook kan hij geen stuff downloaden. hij gebruikt IE 7. weet iemand wat er mis is? :confused:

Stuff kun je niet downloaden,, is alleen in koffieshops te verkrijgen ;):p:p

Wat is de foutmelding die hij krijgt, wellicht staat de beveiliging een beetje te hoog, dan wel van norton als van windows zelf.

Behalve dat norton zo een aanslag op de prestaties van je pc is , is dit ook een rede dat ik nooit geen norton wil Ik maak zelf wel uit wat ik met mijn pc wil of niet

Is het Norton Antivirus of Internet Security?

Het zou aan de Norton Confidential kunnen liggen in de invoegtoepassingen bij IE 7.0

Als u weet welk van de 2 het is kunt u het volgende doen:

Stap 1:
Het van belang dat de voorgaande versies of mislukte installaties worden verwijderd
met de Norton verwijdertool, om deze te installeren en uit te voeren klik hier

Allereerst slaat u het op uw bureaublad op, waarna u het kunt uitvoeren.
Nu controleert u uw bureaublad of er nog een icoon van Norton op staat.
Zo ja, kunt u dit handmatig verwijderen naar de prullenbak en die vervolgens leegmaken.

Stap 2:
Nu het installeren van de nieuwe Versie:

Om er voor te zorgen dat u een geheel nieuw installatie bestand heeft adviseren wij een proefversie te installeren.
Deze kunt u geheel gratis downloaden en wanneer u deze activeert met uw productsleutel.
Heeft u de resterende dagen van uw abonnement weer terug.
Het is wel belangrijk dat u het product kiest wat u reeds ook heeft gehad.

Voor de Norton Anti Virus klik hier
Voor de Norton Internet Security klik hier

Vanuit de email kunt u de proefversie downloaden.
U kunt klikken op Opslaan.
En vervolgens op Uitvoeren
Nu volgt u de stappen van de installatie.

Geeft hij het verkeerde aantal dagen aan?

Dan klikt u op Nu Abonneren beneden aan rechts in de hoek en voert u de nieuwe/ laatste productsleutel in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan