kan niet downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter jorto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jorto

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Hallo allemaal,

Als ik wat probeer te downloaden via internet explorer dan lukt het niet. Dus ik druk op download van bijv. een .torrent bestand, dan geeft hij dat normale scherm. Dus openen, opslaan als etc. Dan geef ik de destination map op en begint hij te downloaden. Als hij klaar is sluit het scherm en ga ik naar dat mapje toe waar hij naartoe zou downloaden, en staat er niets in het mapje.

Dus mijn vraag wat kan ik hiertegen doen?

Met vriendelijke groet,

Jort

Je weet dat je om een torrent bestand te downloaden een speciaal programma nodig gaat hebben als utorrent of bittorent bijvoorbeeld?

Ja tuurlijk weet ik dat, maar dat is alleen nodig om de inhoud van het .torrent bestandje te downloaden. En ik heb het over het torrent bestandje en niet de inhoud.

Mfg,

Jort

Nee echt bij alles. Ik kan ook niet downloaden bij firefox btw.

heb je al geprobeerd met de functie 'zoeken' het bestand wat je gedownload hebt op te sporen. Misschien staat hij heel ergens anders.

hahah nee hier hetzelfde probleem. Het bestandje wordt niet op de pc gezet.. heel raar. Aangezien ik gewoon muziek en alles kan downloaden ( niet via internet explorer) Ik klik op het bestandje om te downloaden dan vraagt ie of ik em wil openen opslaan of annuleren Ik zeg opslaan op die schijf ( ook andere schijfen geprobeerd ) hij download en dan is ie klaar en is er gwoon niks in die map gekomen of ergens anders mja baal er wel een beetje van :S

Heb jij ook vista? Dit is namelijk exact hetzelfde wat ik heb. Mensen zeiden dat ik ook gewoon mn computer opnieuw moet installeren, maar heb hier echt geen zin in.

Heeft iemand een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan