Ik heb sinds 3 dagen de Samsung Wave tot mijn beschikking. Nu wil het alleen NIET lukken met het emailen.
Ik heb een telefoon abonnement bij Vodafone en mijn internetprovider in huis is Ziggo.
Na het ingeven van dezelfde instellingen in mijn toestel als die ik op de pc heb, servers,SMTP-adres (de poorten worden automatisch aangegeven) etc etc komt er aan het eind een meldng " onjuiste aanmelding"
Terwijl ik alle gegevens overneem van de pc.
Wie kan mij hierbij helpen ?
Met vr.groet,
Arubaman

Ik heb een telefoon abonnement bij Vodafone en mijn internetprovider in huis is Ziggo.
Na het ingeven van dezelfde instellingen in mijn toestel als die ik op de pc heb, servers,SMTP-adres (de poorten worden automatisch aangegeven) etc etc komt er aan het eind een meldng " onjuiste aanmelding"
Terwijl ik alle gegevens overneem van de pc.
Wie kan mij hierbij helpen ?
Met vr.groet,
Arubaman
