Kan niet formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Ik heb vandaag mijn tweede harde schijf proberen te formateren, maar dit lukte niet :|
Ik krijg telkens deze foutmelding:
Plaatje

:( ik krijg deze foutmelding zelfs in de veilige modus :confused:

Wat kan ik doen?
 
Staat er toevallig een besturingssysteem op waaronder je werkt?
 
Nop. Mijn tweede harde schijf is altijd een data-schijf geweest, nooit een schijf met een besturingssysteem erop.
 
Als het een NTFS schijf is dan kan je hem NIET formateren Dan zul je hem opmoeten starten met een Format windows 98 (ME) discette en dan met Fdisk de NIET dos partitie verwijderen en dan kan je hem formateren.
zorgen dat Fdisk en format op je discette staan ;anders kopieren van Windows\system32

suc6
 
Dus ik moet even een diskette halen van bootdisks.com :) maar hoe werkt Fdisk nou precies? Begrijp t niet helemaal
 
Hoi ,

Als je xp draait en geen besturing op je tweede hd staat kun je de schijf formateren in win xp Nl. verkenner openen naar tweede schijf gaan rechter muisknop en dan staat formateren erbij.

groetjes Modag
 
Geplaatst door Amorlaura
Als het een NTFS schijf is dan kan je hem NIET formateren Dan zul je hem opmoeten starten met een Format windows 98 (ME) discette en dan met Fdisk de NIET dos partitie verwijderen en dan kan je hem formateren.
zorgen dat Fdisk en format op je discette staan ;anders kopieren van Windows\system32

suc6

In windows (XP) kun je gewoon ntfs schijven formatteren hoor
 
Geplaatst door Modag
Hoi ,

Als je xp draait en geen besturing op je tweede hd staat kun je de schijf formateren in win xp Nl. verkenner openen naar tweede schijf gaan rechter muisknop en dan staat formateren erbij.

groetjes Modag

Dat deed ik, maar dan geeft ie dus die foutmelding :(
 
Weet je zeker dat er niets vanaf de D-schijf draait. Kijk even
bij processen in taakbeheer.

Gr,

Modag
 
Hoi,

Heb je het al via beheren geprobeerd. Daar kun je ook eerst de partitie verwijderen en dan formatteren.

Gr,

Modag
 
Goh wat stom van me :eek:
ik had Daemon tools lopen, waarvan ik dacht dat ik de image al had unmount. Deze image zat op de D schijf. :eek::eek::eek:

stom stom stom...

Toch, bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
zou je ff onderaan kunnen klikken dat deze vraag is opgelost;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan