kan niet in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravanelli

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
4
Ik kan niet in mijn hotmail komen. Ik krijg wel het schermpje waarin ik het wachtwoord e.d. moet invullen. Als ik dit invul dan kom ik in een vervolgschermpje, waaran je dus wel ziet dat hij iets doet. het schermpje blijft echter leeg. Onderaan het browserscherm staat wel het woordje "gereed". maar verder kom ik dus echt niet. Ditzelfde is er aan de hand als ik mijn andere hotmailaccount wil openen!
 
Is dit de eerste keer dat je hotmail gebruikt, of deed hij het van tevoren wel goed?
 
Tijdelijke internetbestanden al eens keer geleegd?
 
Tijdelijke internetbestanden leeg ik geregeld. dat zal het probleem dus niet zijn. Voorheem heb ik wel mijn hotmailaccounts kunnen bereiken, daarom is het dus ook vreemd dat het nu niet meer lukt!
 
Heb je onlangs je (beveiliging) instellingen veranderd in Internet Explorer? Je gebruikt IE neem ik aan?
 
Ik heb mijn beveiligingsinstellingen niet aangepast, maar nu ik er over nadenk is het probleem begonnen (volgens mij) nadat ik norton systemworks had geinstalleerd. Norton internetsecuretie stond reeds op mijn PC
 
probleem opgelost, geen aanrader

Nou, het probleem is opgelost en ik kan weer mijn hotmail gebruiken. Ik heb mn hele PC leeggehaald en alles weer opnieuw geinstalleerd. Toen deed ie het weer. Probleem is dus opgelost, maar niet echt een ideale oplossing
 
Ok dan, zou je dan je vraag op opgelost kunnen zetten?:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan