Kan niet inloggen bij Steam...!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sahin51

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
13
Hoi allemaal

ik heb Half-Life2 gekocht maar het werkt niet althans ik kan niet op steam inloggen.

Ik heb Windows XP, en een draadloze internet verbinding van 11mbit het merk van mijn router is Sitecom, en als ik bij Steam wil inloggen krijg ik een melding dat ik geen internet verbinding heb (van windows zelf) en dan krijg ik een melding van het programma Steam dat ik geen internet verbinding heb. ik heb echt alles geprobeerd die ik wist, ik heb firewall van mijn router uitgezet, hij doet het nog steeds niet, ik heb mijn eigen firewall ook uitgezet en hij doet het nog steeds niet, ik heb de poorten ingesteld die Half-Life2 gebruikt en nog doet hij het niet... volgens mij maakt het programma Steam conflict met mijn draadloze internet verbinding...

ik weet nu echt geen ander oplossing meer, en vraag daarom om hulp :)

Alvast bedankt
 
volges mij heeft het nix met draatloos verbinding t maken, wat je zou kunne proberen als dat kan om van je router een kabel naar je pc doen en dan nog is kijken.

maar wat ik had,(weet niet meer precies waar het staat) was een progje waarmee ik steam ofline en online kon zetten, MAAR ik had de illigale verzie dus ik weet niet of jij dat ook heb

en je hebt je pc wel goed beveiligt heh:) want anders kunne ze zo op j pc kome:thumb:

sux6:thumb:
 
Thnx voor je hulp :thumb: het is me gelukt om in te loggen bij Steam :D ... en neej ik heb het legale versie van Half-Life2 :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan