Kan niet inloggen google account op andere devices

Status
Niet open voor verdere reacties.

timtiemissen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Goedendag,

Op dit moment kan ik alleen inloggen op mijn google account via mijn eigen laptop. Wanneer ik mezelf wil inloggen via mijn nieuwe smartphone dan geeft hij aan dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet overeenkomen. Heb twee stap verificatie aan staan en voor mijn telefoon een wachtwoord gegenereerd. Nog steeds dezelfde melding. Hetzelfde geld als ik met een andere computer probeer in te loggen.

Wordt er nu helemaal gek van... :(

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Met vriendelijke groet,

Tim Tiemissen

misschien staat capslock aan? probeer op je telefoon dit: druk rechtsboven op die drie stippen en dan op browseraanmelding
log dan in via daar

lukt dat?

Probeer die twee stappen verificatie uit te schakelen. Als dat kan.

Je kunt ook hier even kijken. Klik

Laatst bewerkt:
@ elimakaas

Nee ook dat lukt niet. Wachtwoord is goed, als ik met mijn laptop uitlog en weer inlog dan geeft hij hier geen melding van ''gebruikersnaam of wachtwoord onjuist''.

Wanneer ik voor de optie ''overslaan'' kies sluit hij playstore en kom ik weer in het begin scherm voor aanmelding (aanmelden met een bestaand of nieuw account).

Nee want hij vraagt mij direct om een google account. Dan kan ik kiezen uit bestaand/nieuw. Wanneer ik op overslaan druk wanneer hij aangegeven heeft dat de gebruikersnaam wachtwoord niet klopt dan kom ik weer op het eerste scherm uit. Schiet niet op.

welk merk is het?
en kun je je telefoon uit doen? zo ja doe maar

Gedaan maar veranderd niets aan het probleem. Het probleem ligt denk ik dieper niet device gerelateerd, ook omdat ik op andere devices hetzelfde ondervind.

Telefoon is een S3

Waar ik net ook achterkwam:

Probeerde met een desktop pc in te loggen:

> Hij gaf weer aan wachtwoord of gebruiksnaam ongeldig;
> Toen bij hulp in het keuze menu gekozen, '' ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord'' met als foutmelding ''gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig''.
> Dan kom ik op een wachtwoord herstel pagina, er kan een code verzonden worden naar mijn telefoon.

Echter mijn 06 nummer is heel anders dan de laatste twee cijfers (rest laat hij niet zien**-******83) van het herstel sms nummer. Als ik op mijn laptop kijk bij mijn google account instellingen staat daar wel mijn juiste nummer.

Het is toch vrij verwarrend allemaal.

Dan heb je kennelijk ooit dit toch ooit ingevuld die 83 en wat er voor staat.

Of iemand anders moet je wachtwoord geweten hebben. En hebben zitten rotzooien (sorry)

Anders is dit onmogelijk. Die Verificatie methode werkt feilloos.

Bedankt alvast.

Wat ik wel raar vind dat ik, wanneer ik hetzelfde aanvraag via mijn laptop (waarop ik wel kan inloggen) wel het juiste herstel nummer te zien krijg. Ook bij de account instellingen van google staat hij juist ingegeven. Maar als ik hetzelfde doe bij een andere computer dan staat er een ander 06 nummer.

Oh welke instellingen, en hoe is het je gelukt dan. Dan hebben anderen hier ook wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan