Kan niet inloggen op mijn eigen ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Ik zit met een probleem met mijn homepageruimte van mijn provider, voorheen kon ik altijd gewoon inloggen maar nu krijg ik heel regelmatig deze melding (zie bijlag), en is het een lucky shot als ik er wel een keer inkom, na 10 minuten weer proberen heeft geen zin.
Iemand enig idee hoe dit kan???
ER zijn bij mijn weten geen andere op mijn ip ingelogd.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Bijlagen

• ftp.jpg
    ftp.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 40
Hmm vervelend.
Volgens de FTP server is er namelijk wel degelijk iemand ingelogged met hetzelfde IP adres, en mag er maar 1 iemand tegelijk ingeloged zijn met dat IP adres.

Als je na 10 minuten helemaal geen connectie meer hebt gehad, dan geeft de server een timeout, en zou je weer moeten kunnen inloggen.

Blijkbaar werkt dat niet goed.
Zijn er andere computers binnen je eigen netwerkje, die ook naar de FTP van quickhost connecten? of meer applicaties op je computer die op een of andere manier verbinding met die FTP machine van quicknet verbinding maken? Daar lijkt het dan namelijk wel op.

Mocht je er problemen mee blijven houden, dan is het misschien handig dat je uitlegt hoe je situatie eruit ziet (aantal computers, wat voor verbinding, router's en andere netwerk apparatuur, etc).

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan