Kan niet inloggen op World Of Warcraft

• Onderwerp starter Onderwerp starter boogy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boogy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Hallo,

als ik world of warcraft wil opstarten en ik typ mijn gebruikersnaam en wachtwoord in, dan krijg een ik bericht met:

"The information you have entered is not valid. Please check the spelling of the accountname and password.If you need help with retrieving a lost or stolen password and accountname please visit www.worldofwarcraft.com"

Alle gegevens die in invoer zijn correct, en mijn account is ook niet verlopen weet iemand wat het is?

BVD

Tom

Heb je het spel niet illegaal? Dat hier het daarom niet doet?

En anders mischien een nieuwe wachtwoord aanvragen

nee ik speel het gewoon orgineel anders heb ik mijn account niet opgewaardeerd:) en bij een vriend van mij kan ik wel inloggen dus.. ik weet echt nie wat het is..

Volgens mij kan je maar vanaf 1 pc inloggen. Heb je dus al ingelogd bij je vriend, kun je dit vervolgens niet doen vanuit een andere pc.

Groet, Floyd

ik had me al afgemeld hoor:) ik ben niet slim maar ik heb dat dubbele gedoe al geprobeerd maar ik ben de enige die dat bericht krijg. ik kon ook niet op mijn neefjes account komen en die is op vakantie dus lijkt me sterk dat 3 personen tegelijk online zijn waarvan 1 op vakantie.. mja dus t is wel gecompliceerd probleem

probleem is al verholpen:) ik heb de helpline gebeld en mijn realmlist bleek amerikaans te zijn ipv europees

ik dank iedereen die mij heeft geprobeerd te helpen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan