kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compaq1

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Mijn vader heeft windows 7 gekocht en wil deze installeren op zijn computer. Nu krijgt hij bij de competabiliteits test (hoe je dat dan ook schrijft) de foutmelding dat hij windows toolbaar op zijn computer heeft en dat windows 7 dan niet kan installeren. we hebben gekeken bij configuratiescherm software: daar staat hij niet tussen. Program files gecheckt staat ook niks van google toolbar in. In internet explorer staat ook niet dat er google toolbar is geinstalleerd. Wat moeten we nu doen??

bij voorbaat dank! :thumb:

Hoi,

Je start hem toch op van cd-rom neem ik aan?

Modag

Hoi,

Dan krijg je toch ook ergens een optie om te formateren dan kijkt hij toch niet meer wat er op de hd staat.

Modag

nee, er staat gewoon installeer windows 7 dan klik je daarop dan doet hij wat dingen en dan krijg ik die foutmelding

Hoi,

Probeer je soms vanuit Windows vista/xp de cd-rom op te starten?

Om windows 7 te installeren zou je de installatie moeten starten vanaf de cd-romspeler.

Dus in de BIOS instellen dat je van cd/dvd-romspeler wil starten en dan als er tijdens het opstarten gevraagd wordt om van cd/dvd op te starten moet je op een willekeurige toets drukken.

Als het goed is moet je dan in de installatiewizard komen. Hier kun je dan harde schijven partitioneren en formatteren.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan