Opgelost Kan niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb eeb oudere laptop waar ik Windows besturing op wio zetten. Hij is helemaal "kaal" , maar als ik hem opstart, krijg ik de volgende melding:
invalid configuration information - please run SETUP programm.
Maar... ik kom niet verder. Wat te doen?

Vermoedelijk je cmos batterij leeg.

Start m op in je bios, meestal del of f1 of f10, afankelijk van merk\type.
Reset je bios naar default, zet de tijd en datum goed.
Probeer daarna opnieuw.

Dat heb ik gedaan, maar reageert er nietm op.

opstarten kan je in bios komen en kan je de opstart selecteren ? indien ja kijk hoe je verder kan testen

Het is mogelijk dat je bij het installeren een stik hebt geplaatst zonder boot en bij het opstarten heb je een bootable opslagplaats nodig.

Ik stel voor dat je even een ultimate boot cd ... zoekt en met een stiky software op een usb stik plaatst .
(indien dit niet lukt elke computerwinkel wil dit doen , ook hier zijn veel mensen die dit mogelijks willen doen)
éénmaal met de cd op stik opgestart krijg je een menu en kan je alle hardware testen.

---->
Heb je geen scherm dan ga je even met een licht schijnen op het scherm en dan zie niets of de aflijning van het openstaande besturing dan weet je dat het scherm defect is of enkel de lamp ... of andere technologie of beeldkaart stuk of of of

Het is me toch gelukt.Na een tijd blijft dit scherm en komt het DELL inlogscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan