Kan niet internetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
Als ik mijn laptop aan heb staan voor ca. twee uurtjes (kan ook langer/ korter zijn), kan ik opeens niet meer internetten. Ik krijg dan de hele tijd dat de pagina niet bestaat, of dat er problemen zijn etc., maar de pagina bestaat wel, want hij staat bij mijn favorieten, en daarvoor werkte hij wel ;). Dit is niet alleen met IE, maar ook met Firefox en Opera. Ik gebruik nu Firefox 2, maar er was geen firefox-subforum xD. Wil ik weer internetten, dan moet ik de hele pc rebooten. Het is niet zo dat het netwerk dan niet werkt, want ik kan wel gewoon msn'en, en andere applicaties online (zoals bijv. Battlefield 2 online, Gunz, WoW etc.). Dit is natuurlijk heel irritant, want rebooten gaat niet echt snel. en voordat het systeem weer alles geladen heeft... Zou iemand mij willen helpen??

mvg,
kaico

P.S.: Ik ga niet overstappen op een andere browser ;)(daar ligt het ook niet aan;))
P.P.S.: Netwerk opnieuw activeren werk ook niet ;)
 
weet niemand iets??? Opnieuw inloggen(dus eerst afmelden) werkt wel:)(is wel dus nog redelijk irritant :mad:)
 
Ik heb precies hetzelfde. Hen al diverse systeemherstellen gedaan, maar niets helpt. Wordt er wanhopig van.
 
bij verder zoeken kwam ik bij pc-helpforum.be terecht en heb ik een hijacklogje gemaakt. ik kan nu weer internetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan