Kan Niet Kopieren / Plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hallo

Ik kan al een tijd niet meer kopieren / plakken met de toetsen ctrl c/v niet en met rechtermuisknop kopiereen / plakken niet ik heb mijn pc al opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet

dus mischien dat iemand het hier weet :confused:

Groet Killer94

Shift-Ins = Ctrl-v (plakken)
Ctrl-Ins = Ctrl-c (kopiëren)
Shift-Del = Ctrl-x (knippen)

werken die wel?

Staat de toetsenbordinstelling nog wel op VS Internationaal?.

Dit verandert bij mij soms ook maar zo. Krijg ik alle maal vreemde letters onder de toetsen..

Hallo

Ik kan al een tijd niet meer kopieren / plakken met de toetsen ctrl c/v niet en met rechtermuisknop kopiereen / plakken niet ik heb mijn pc al opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet

dus mischien dat iemand het hier weet :confused:

Groet Killer94

ben bang dat je toetsenbord inderdaad verkeerd staat.

configuratiescherm landinstellingen toetsenbord ( geloof ik :P)

het moet

Nederland- nederlands- verenigte staten (internationaal) zijn

ben bang dat je toetsenbord inderdaad verkeerd staat.

configuratiescherm landinstellingen toetsenbord ( geloof ik :P)

het moet

Nederland- nederlands- verenigte staten (internationaal) zijn

En hoe kan ik zien of dat goed staat want bij configuratiescherm zie ik weinig staan heb al bij datum tijd en landinstellingen gekeken en ook bij printer en hardware en toen toetsenbord aangeklikt maar ik zie nergens iets waar je dat in kan stellen ?

En hoe kan ik zien of dat goed staat want bij configuratiescherm zie ik weinig staan heb al bij datum tijd en landinstellingen gekeken en ook bij printer en hardware en toen toetsenbord aangeklikt maar ik zie nergens iets waar je dat in kan stellen ?

Bij XP staat er bij mij links onder naast start NL en een icon van een toetsenbord.
Rechtsklikken geeft dan een menu met o.a. instellingen.

ooooww oke sorry hoor had het niet zien staan had wel gegoogle

Maar heb dat gedaan maar ik kan nu nog steeds niet Kopieren / plakken

ooooww oke sorry hoor had het niet zien staan had wel gegoogle

Maar heb dat gedaan maar ik kan nu nog steeds niet Kopieren / plakken

Heb je wel de computer opnieuw opgestart na de verandering?

Overigens is het kennelijk een veel voorkomend iets want. wederom zoekend met Google, staat het vol met dit onderwerp.

"Ik vermeld o.a.

http://www.vividreflection.com/blog/cant-copy-or-cut-in-firefox/#update20060502

en

Nou, mischien moet je dan het advies op dat forum volgen en kijken of je dat NewDotNet in je computer hebt zitten, en het dan verwijderen met Add/Remove Programs, of hoe dat ook mag heten in een Nederlandstalige Windows.
http://www.newdotnet.com/removal.html

En anders bv Firefox deinstalleren, vervolgens ook nog de folders in Program Files en in C:\Documents and Settings\Username\Application Data\Mozilla verwijderen. En daarna Firefox opnieuw installeren. Een Clean-Install dus.(wel backup maken van de bookmarks)
Kan namelijk ook zijn dat Firefox zelf beschadigd is."

Zie ook http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/166423.html

Anders zelf eens browsen en het een en ander uitproberen.

Laatst bewerkt:
Heb de Pc Opnieuw Opgestart EN gebruik Ook geen firefox Dus Die 2 Zijn het In indergeval Niet

EN ctrl shift werkte ook niet

verder nog wat info waar ik in word achterkwam

Ik kan wel kopieren want de tekst komt op het plakbord te staan maar kan niet plakken
en als ik dan wil plakken Komt er alleen maar een witte regel te staan met niks erop

Heb de Pc Opnieuw Opgestart EN gebruik Ook geen firefox Dus Die 2 Zijn het In indergeval Niet

EN ctrl shift werkte ook niet

verder nog wat info waar ik in word achterkwam

Ik kan wel kopieren want de tekst komt op het plakbord te staan maar kan niet plakken
en als ik dan wil plakken Komt er alleen maar een witte regel te staan met niks erop

En wat daar allemaal staat http://www.computing.net/windowsxp/w...um/166423.html?
Bijvoorbeeld "try making your selection per usual and then Ctrl+C to copy and Shift + insert to paste?"

Wat doet het menu onder de rechter muisknop?

Plak je geen witte tekst op een witte achtergrond?

Waar zit dat plakbord waar jij de tekst ziet?

Laatst bewerkt:
In Microsoft word Zit Ook het klembord als je daar op klikt zie je alle tekst dat gekopieerd staat je ziet dat ook onderin je taakbalk , en als ik met r muisknop kopieren doet Kan ik dat wel 100 keer doen maar de optie plakken kan ik niet gebruiken want die staat grijs aangegeven dus dat je er niet op kan klikken , verder werk shift + insert ook niet om te plakken. en me tekst is niet wit want ik deed het in internet explore en in word en allebij kwam er niks te staan dus ook geen witte tekst

In Microsoft word Zit Ook het klembord als je daar op klikt zie je alle tekst dat gekopieerd staat je ziet dat ook onderin je taakbalk , en als ik met r muisknop kopieren doet Kan ik dat wel 100 keer doen maar de optie plakken kan ik niet gebruiken want die staat grijs aangegeven dus dat je er niet op kan klikken , verder werk shift + insert ook niet om te plakken. en me tekst is niet wit want ik deed het in internet explore en in word en allebij kwam er niks te staan dus ook geen witte tekst

Wordt je hier iets wijzer?

http://www.pctools.com/forum/archive/index.php/t-28939.html

mm Er staat dat het mogelijk Komt door een ms blaster worm function met link naar een patch maar als dat zo is wat daar staat kan het dan ook dat je op 1 acount wel kan kopieren en plakken en op de anderen niet ,

ps .Ik gebruik trouwens microsoft office 2007

En van die link Op dat forum naar die patch Die link werkt niet Is een vage link heb geprobeert het beste eruit te halen maar kwam op een microsoft page : we sorry the page you reguested could not be found

Laatst bewerkt:
mm Er staat dat het mogelijk Komt door een ms blaster worm function met link naar een patch maar als dat zo is wat daar staat kan het dan ook dat je op 1 acount wel kan kopieren en plakken en op de anderen niet ,

ps .Ik gebruik trouwens microsoft office 2007

En van die link Op dat forum naar die patch Die link werkt niet Is een vage link heb geprobeert het beste eruit te halen maar kwam op een microsoft page : we sorry the page you reguested could not be found

Dus hangt het van het account af of je kunt kopiëren en plakken!
Dat had je dan eerder moeten zeggen, hè.
Ga dan maar in het andere account verder.
Waar je dan nu aan het grutten bent, heb je kennelijk geen rechten om dingen te veranderen door plakken!

dat is juist het probleem op De acount waarmee ik niet kan plakken Staat Heel Veel dingen Muziek FIlms En Andere **** EN op die Andere helemaal niks:confused:

Ik roep maar wat, maar... kun je die niet delen en dan via het andere account benaderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan