Kan niet meer aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODE DUIVEL

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2002
Berichten
374
hejs

Mijn verhaal:
Gisteravond wou de pc niet meer afsluiten, hij deed niets op het commando. heb dan maar handmatig afgesloten.
Daarjuist viel het internet plots uit. Heb de pc opnieuw opgestart, en omdat het nog steeds niet ging, handmatig opnieuw opgestart, en nu ging de connectie nog steeds niet.
Kheb hem uitgedaan, heb de router geresset, en hem weer aangestoken. Nu viel hij bij het opstarten stil. Elke keer ongeveer bij hetzelfde scherm, nl het aanmeldscherm. Dus heb ik hem in veilige modus opgestart, en daar gaf hij de volgende foutmeldingen:

"Windows kan het opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanner het probleem zich blijft voordoen.

Detail: Fout tijdens de bewerking van een pagina."

Dan klikte ik op ok, dan gaf ie de volgende:
"Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen in dit profiel gaan verloren wanneer u zich afmeldt."

Daarna kwam ik dus op een gast bureaublad.
Daarna probeerde ik nog eens op de normale modus, en daar kwam ik na (heel) lang laden op datzelfde bureaublad, en internet noch iets werkte, en de pc ging heel traag.

Iemand enig oplossingidee? :(
 
Probeer een reparatie met de Xp-cd

Plaats de cd in de speler, en kies voor reparatie of systeemherstel.

Eerst kan je proberen om gewoon in een account te komen, met rechten, en dan de optie systeem herstel.

succes laat het ons even weten.

groetjes speedtouch
 
Hij gaat nu:)
Nu alleen nog de internetconnectie online krijgen:)

Bedankt!
 
Als de internet-verbinding weer werkt ga dan eerst naar Housecall en klik op scan now.
Scan de gehele pc en verwijder alles wat hij vindt.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan