Kan niet meer bankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmkooren

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Heb WinXP beveiligd door Norton (Norton SystemWorks2003). Tijdens bankieren kan ik geen opdrachten uitvoeren. Blijt hangen.
Nu schijnt, aldus de bank, AV programma hier een rol te spelen.
Heb de viruscontrole uitgeschakeld, maar geen enkel resultaat.
Weet mij geen raad. Wie kan mij helpen?

je bericht is alweer een half uur oud en nog geen reactie, dus maar even deze poging van een NIET Norton bezitter...............

wordt er met Norton niet een fw meegeleverd ? JA ? Staat die mogelijk aan en veroorzaakt die het probleem ?

(Mogelijk onzinnige vragen, maar ja, er had nog niemand gereageerd.............. :D )

ik weet niet welke bank je hebt, maar als je via je browser bankiert moet je het cookie van de bank misschien toelaten.

Ik had hetzelfde voor met NIS2003 en Fortisbank, hun helpdesk had hier echter een kant en klare oplossing voor liggen (o.a. browserinstellingen aanpassen)
probeer eerst de helpdesk van uw bank eens
op hoop van zege, groetjes

oplossing

Ik had dit zelfde probleem. Bij mij was het de oplossing om internet explorer uit te zetten; vervolgens alle bestanden verwijderen; ook off-line bestanden verwijderen. Cookies verwijderen. Als de inlog-pagina in jouw favorieten zit deze ook daar uit verwijderen. Vervolgens 'vers' het url-adres invoeren. Goede kans dat het nu wel lukt.
sucses

Geplaatst door jmkooren
Heb WinXP beveiligd door Norton (Norton SystemWorks2003). Tijdens bankieren kan ik geen opdrachten uitvoeren. Blijt hangen.
Nu schijnt, aldus de bank, AV programma hier een rol te spelen.
Heb de viruscontrole uitgeschakeld, maar geen enkel resultaat.
Weet mij geen raad. Wie kan mij helpen?

Dit klopt niet hoor jmkooren.
Norton system works kan internet bankieren niet tegen houden.

Het enige wat het wel kan tegen houden is een firewall.
Heb je toevallig een firewall op de computer? Zo ja, welke? En mocht je windows XP hebben, vergeet dan ook niet dat win xp ook een internet firewall heeft. Zet die even uit en zet ook de externe firewall tijdelijk uit indien je die hebt en kijk dan of je kunt internet bankieren.

Maar aan NSW ligt het zeker niet en dat kan ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan