Kan niet meer downloaden van Microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

skander94

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Hallo,

Ik kan, sinds ik Windows XP opnieuw geïnstalleerd heb, niks meer downloaden van de Microsoft site. Er komt dan te staan dat de webpagina niet gevonden is, zowel bij Google Chrome als bij Firefox, Internet Explorer en bij Safari. Ik heb SP2 geïnstalleerd.

Wie kan mij helpen?

Kun je helemaal niet meer op internet komen?

Heb je bij de nieuwe installatie van windows, je moederbord drivers en andere dingen wel opnieuw geinstalleerd?
Als je via windows updates op de site probeerd te komen, en je heb je drivers voor je internet nog niet geinstalleerd, en ingesteld, dan kom je niet ver;)

Sorry hoor, maar ik heb nog nooit van internet drivers gehoord !!

Ga eens naar start en dan uitvoeren en typ:

regsvr32.jscript.dll

Start hierna de PC opnieuw op en probeer het opnieuw.

Kun je helemaal niet meer op internet komen?
Heb je bij de nieuwe installatie van windows, je moederbord drivers en andere dingen wel opnieuw geinstalleerd?
Als je via windows updates op de site probeerd te komen, en je heb je drivers voor je internet nog niet geinstalleerd, en ingesteld, dan kom je niet ver;)

Kun je misschien uitleggen hoe dat moet? ;)

1 kun je op internet komen ? of alleen niet op de site van microsoft ?
2 werkt msn enz wel ?

De van gaitman, is ook wat ik probeer te vragen.

Als het goed is, heb je bij aanschaf van je computer een cd gekregen met drivers, voor o.a. je moederbord, videokaart enz.
Als je netwerkkaart onboard zit, dan staan de drivers voor je netwerkkaart op dat cdtje.
Het kan zijn dat je geen cdtje heb. Dan is het raadzaam om even je pc open te maken, en op het moederbord met een lampje te turen opzoek naar een type nummer. Dikwijls zit dit tussen de geheugenbankjes of op een vlak waar weinig opstaande dingetjes opzitten.
Google op dit nummer , of kijk op de site van de fabrikant. En download het gene wat je nodig heb.

Wat heb je nodig?
Klik rechtermuisknop op Deze Computer--> eigenschappen-->hardware--> aparaat beheer.
Wanneer je dan dingen zie met gele tekentjes erin (van die OhhOhh tekentjes) dan zul je die drivers nog moeten instaleren.

Ik typ nu een heel verhaal, maar het is natuurlijk handiger om te weten of je wel of geen internet heb.
En als je wel die drivers heb, dan kan het natuurlijk ook nog zijn dat je gewoon je internet verbinding juist moet configureren.

Dus laten we beginnen met het kijken of je internet heb :P

Oke internet doet het wel,

heb je windows ook al geactiveerd na de installatie?

Dan neem ik aan dat ik hem al geactiveerd heb want ik kan nergens iets vinden waarmee ik windows kan activeren...

in die link, onderaan staat waar eventueel het kan staan. Welke service pack heb je?
En staan de automatische updates aan?

Ik heb al gekeken op de plaatsen waar het zou kunnen staan, maar daar staat het niet. Ik heb SP2 (zie beginpost) en automatische updates staan aan.

leuk hoor maar nu nog even voor de duidelijk heid
wat heb je nu precies gedaan.

1 werken sommige pagina's op internet wel ?
2 werkt msn enz ?

3 gebruik je wel de goede pagina want als de pagina niet kan worden gevonden bestaat hij meestal niet.

ook al had je een illegale versie dan kun je de site's van microsoft wel gebruiken maar dan krijg je een meldieng dat je niet kan updaten ivm ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan