Hallo allemaal, sinds een paar dagen kan ik niet meer in BIOS komen en volgens mij is het essentieel om mijn DVD speler als 1st boot de DVD speler om Windows opnieuw te kunnen instaleren. Ik draai nu op Windows XP en wil naar 7.
Als ik de PC opnieuw opstart dan verschijnt er geen keuze meer om via de DEL toets in BIOS ook komt er geen splsscreen meer. Het eerste wat te zien is, is het blauwe WELKOM scherm van Windwows.
Ik wilde mijn BIOS updaten maar dat gaat niet omdat ik daar ook voor in BIOS moet zijn
Als ik tijdens het opstarten de DEL toest gebruik, dan stopt de PC met opstarten, niet dat hij uitgaat maar hij stopt gewoon met opstarten. Ik heb ook nog gedacht dat het misschien aan het scherm zou kunnen liggen, dus heb ik het op 2 verwschillende geprobeerd, VGA en HDMI.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Hieronder de gegevens van mijn systeem:
BIOS
Firmanaam American Megatrends Inc.
BIOS versie 1103
Datum Systeem BIOS 06/18/08
Moederbord
Moederbordnaam Asus P5K
CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)
Als ik de PC opnieuw opstart dan verschijnt er geen keuze meer om via de DEL toets in BIOS ook komt er geen splsscreen meer. Het eerste wat te zien is, is het blauwe WELKOM scherm van Windwows.
Ik wilde mijn BIOS updaten maar dat gaat niet omdat ik daar ook voor in BIOS moet zijn
Als ik tijdens het opstarten de DEL toest gebruik, dan stopt de PC met opstarten, niet dat hij uitgaat maar hij stopt gewoon met opstarten. Ik heb ook nog gedacht dat het misschien aan het scherm zou kunnen liggen, dus heb ik het op 2 verwschillende geprobeerd, VGA en HDMI.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Hieronder de gegevens van mijn systeem:
BIOS
Firmanaam American Megatrends Inc.
BIOS versie 1103
Datum Systeem BIOS 06/18/08
Moederbord
Moederbordnaam Asus P5K
CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)