Kan niet meer inloggen bij MSN Messenger 7.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazynightfever

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
21
Heb gister een update gedaan van Messenger 7.0 naar 7.5, maar sindsdien kan ik niet meer inloggen.
Zowiezo staat mijn account niet meer in het geheugen lijkt het, want ik moet het opnieuw invoeren.
Op zich geen punt, maar als ik dat doe en ik druk op aanmelden krijg ik de volgende tekst:

"Het aanmelden bij Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw.

Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden. Vanwege je firewall kan Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service. Controleer de instellingen van je firewall. Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie."


Het gekke is... Bij de Program Control van ZoneAlarm heb ik MSN Messenger op alle fronten toestemming gegeven om verbinding te maken, en mijn Windows firewall staat UIT. Verder heb ik naar mijn weten geen firewalls...

Rara politiepetje :confused:
 
Probeer het volgende even:

Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer je de volgende regels één voor één in met tussendoor een "Enter":
  • regsvr32 MSXML3.dll
  • regsvr32 softpub.dll
  • regsvr32 initpki.dll
  • regsvr32 wintrust.dll
 
Het probleem is opgelost. Topic is begonnen via de Helpmij-chat en daar is ook verteld dat MSN Messenger weer kon aanmelden:)
 
En hoe is je probleem opgelost? Dan hebben wij er hier ook wat aan :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan