Kan niet meer inloggen in Live.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone17

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Geachte Forumlezers.

Ik gebruik het mail programma Live.nl. Nu kan ik op geen enkele manier meer bij de inlog pagina hiervan komen? Ik krijg een groene streep door de adres balk heen met een slotje van VeriSign!! Hierbij staat dat deze website is geindentificeerd door Microsoft Corp. Redmond Washington Us. En dat deze verbinding met de server is versleuteld. Hoe hef ik of verwijder ik deze onzin? zodat ik weer bij me mail kan komen
Graag spoedig een oplossing!
Alvast bedankt.
Mvg,

Dit is een rare melding: Je bedoelt dat je de webmail van @hotmail.com , @live.com en @live.nl via je browser benadert, en daarna raak ik het spoor in je verhaal bijster.

Ik ken een groene balk als onderdeel van Internet Explorer bij bezoeken aan EVL gecertificeerde websites.
Je zou gewoon moeten kunnen inloggen etc, dus ik begrijp niet precies waarom een groene gekleurde adresbalk je zou belemmeren. Mogelijk zou een schermafdruk (met jouw e-mail en e-mail adres zwart gemaakt) duidelijk maken wat je probleem/ergernis precies is.

Overigens (misschien bij jou aan de hand) kan het zijn dat je een toolbar of plugin voor je webbrowser(s) van je anti-virus software hebt (mee-)geïnstalleerd en dat díe verantwoordelijk is voor die groene balk.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Goedeavond Tijs,

Inderdaad een rare melding,maar misschien wordt het duidelijker met de bijlage?
Dus als ik de inlog pagina van live.nl wil benaderen om in te loggen, dan krijg ik een blance pagina met de adres balk groen. Ook geprobeert via msn.nl in te loggen maar Helaas!!

Mvg,

Bijlagen

Die groene balk heeft er niets mee te maken want die krijg ik ook.
Wat interessanter is is dat je ziet staan (linksonder, op de IE balk): Fout op de pagina
Dubbelklik eens op die melding en kijk of je gegevens over het probleem kunt krijgen. Mogelijk kom je daar wat mee verder (of wij).

Tijs.

Goedemorgen Tijs,

Ik heb het gevonden!
Bedankt voor het meedenken!!
Mvg,

====================================================
Naam DivX Plus Web Player HTML5 <video>
Uitgever DivX, LLC
Status Uitgeschakeld
Bestandsdatum maandag 12 december 2011, 15:13
Versie 2.1.2.145
Laadtijd (0.03 s)
====================================================

Prachtig! :)

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan