kan niet meer inloggen na update XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlierefluiter

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Berichten
27
na een update van winxp sp2 lukte het mij net om met mijn user in teloggen, wachwoord werd niet meer herkend, Dit gold ook met de account van administrator. Heb met utilitys geprobeert het wachtwoord te herstellen van de administrator. Ogenschijnlijk lukte dat wel maar na een raboot kwam ik er toch niet in. heb daarna de update van WINXp teruggedraaid en nu kom ik er met mijn users wel weer in. Iemand enig idee
 
heeft er nou niemand een idee, heb het nog een keer gezien bij een andere gebruiker, zou toch wel een winupdate willen uitvoeren
 
De update naar sp2 geeft alom bekend inmiddels nog al veel problemen bij systemen die al geruime tijd in gebruik zijn. Bij een schone installatie voorloopt dit 90% van de gevallen probleemloos. Je zou eens kunnen proberen je systeem register eens erg grondig schoon te maken. Dat kan met de trail versie van Ace Utilities (30 dagen op zicht) ook is Regcleaner aan te raden (freeware)
CCleaner ook een leuk (freeware) tooltje waarmee goed schoon kan maken en reparaties kan doorvoeren.
Doe daarna eens XP cd inleggen dan via Uitvoeren ----- sfc /scannow en OK klikken, dan worden alle systeembestanden gecheckt of ze nog orgineel zijn. Is dat allemaal uitgevoerd kan je het eens opnieuw proberen.
Lukt het daarna nog niet is het misschien nog de minst moeilijke weg om een repair install te doen.met behoud van programma’s en documenten. En daarna de updates ophalen.
Want meestal volgt het ene probleem naar het andere vanwege een vervuild systeem.
Ook is het belangrijk om na de installatie van sp2 en andere updates even bij de fabrikant van je hardware te checken of daar updates te vinden zijn voor je moederbord en aanverwanten.
Hiervoor is Everest zeer geschikt.
:) Succes..

In elk ander geval kan deze site Repair XP enige uitkomst bieden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan