Kan niet meer inloggen op Spotnet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Ik heb gisteren mijn PC opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik nu Windows 7 64 bit.
Bij het gebruik van Spotnet kan ik niet inloggen met het @Home adres van mijn ouders, wat wel mogelijk zou moeten zijn... Ik heb al zo veel manieren geprobeerd om in te loggen, maar zonder succes. Weet iemand hier meer van?

Met vriendelijke groet,
Menno Held

Hallo,

Probeer Spotnet eens opnieuw te installeren.

Groetjes, WDHBGS

Spotnet was ik vandaag ook aan het proberen, maar bij mij werkte het ook niet. :p

Opnieuw installeren werkt niet.. Krijg telkens het bericht dat er een time-out is opgetreden... Als server gewoon Ziggo invullen neem ik aan? Aangezien we op dit moment wel gebruik maken van Ziggo. Las wel op een ander forum dat het iemand wel lukte om in te loggen met als server ''Anders'' maar dat werkt helaas ook niet bij mij!

wat heb je achter de @ staat, als er @home staat, moet je news.home.nl gebruiken en wachtwoord wat je gebruikt bij je e-mailadres van ziggo.

je typt wel je e-mail adres in van ziggo/home/casema of een andere die bij ziggo hoort?

Ja, ik gebruik het @home e-mailadres, wat wel gebruikt wordt. Ik heb geen Ziggo-emailadres, dus daar ligt het niet aan...

Oké, dan is het goed.. welke poort, je moet wel via poort 19 geloof ik als standaard.

Poort 119 is voor nieuwsgroepen, als je geen SSL gebruikt.

Kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out opgetreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan