Kan niet meer Internetbankieren van de ING

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Help...
Wie kan mij helpen.... Heb van multikabel een internet security paket genomen...
nu kan ik niet meer internetbankieren...
kom niet eens meer inloggen...

m.v.g. Carpangler.

HOi,

W.s. dus een conflict tussen de instellingen van het multicable-pakket en telebankieren.
Mij lijkt dat je eerst hiervoor de ING-servicedesk raadpleegt?

V

Gedaan... hadden geen idee...
vreemd he?

zelfs multikabel zegt dat het gewoon behoord te werken..

Kun je wel inloggen bij de ing?
En bekijken mutaties en saldo?

Versturen kan inderdaad een probleem geven, maar dit kun je instellen.
Je kunt kiezen wat voor verzendscherm je wenst.
Een applet of javascript.

Het nadeel van een pakket via een ISP is dat jij niet de baas bent over wat er geblokkeerd wordt.
In principe raad ik dan ook iedereen aan om een aparte firewall en dergelijke te nemen, zodat je zelf kan bepalen wat er geblokkeerd moet worden.

@maniac2003,
Hoe weet je zeker dat je bij dat pakket van multikabel niks kan instellen?
En er bestaan gewoon '' paketten '' waar je zelf alles kan instellen, denk maar aan Bitdefender Internet Security.

@Carpangler,
Maar als het zo is, dat je niks kan instellen ( kan ik me niet voorstellen ), dan zou ik een ander pakket nemen.

Kun je het pakket eventueel tijdelijk uitschakelen ? Dan weet je zeker dat het aan het pakket ligt.
Wanneer dit niet kan zou ik het abo van de multikabel beveiliging opzeggen, want het is toch irritant als je niet kunt internet bankieren (vind ik dan).
En dan in plaats een ander compleet Internet security pakket aanschaffen of losse programma's.

@michael4446
Dat weet ik ook niet zeker (dat je niets kunt instellen), alleen veel van die 'services' worden toegepast bij de provider. En dan heb je zelf dus geen controle.

gevonden...
na het installeren, doet hij een soort van scan, waar hij vreemdgenoeg iets van java verwijderd of uitschakeld.. na de scan java weer installeren het het probleem was verholpen...
iniedergeval iedereen bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan