Kan niet meer kiezen voor Thema (XP MENU)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansteely

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Hallo.
Ik heb het volgende probleem.
Nadat ik windows XP opnieuw geinstalleerd had kan ik ineens niet meer kiezen voor het Windows XP nenu??
Normaal kon ik altijd kiezen voor Windows Klaziek of Windows XP, maar hij die optie staat er zelfs niet eens mee bij ??

RARA hoe kan dit ineens? heb het ook nog als-nog via de XP-cd-rom willen instaleren maar alles stond er al op?

Wie weet wat ik nog kan doen of zie ik iets over het hoofd??

Geplaatst door ONE<<HAND[FoT]
je kan ook theme XP gebruiken. veel mooier en veel meer theme'shttp://www.themexp.org/ style xp

Daar vraagt ie niet om. Ik kan ook wel zeggen dat die XP-stijl net zo goed uitkan.

dansteely,

Heb je wel keuze uit de andere ''regels''? (Me huidige thema, Meer thema's online etc)

Hmz, kijk es naar de bijlage en zeg me wel je niet hebt:

En hij staat ook in de verkeerde sectie; Windows XP > Foutmeldingen XP hoort ie thuis.

Bijlagen

• xp_themas.jpg
    xp_themas.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Als ik een thema download, dan krijg ik een berichtje dat ik via start-computer systeen -enz. moet gaan .de funktie die ik mis zou op de een of andere manier niet mee opstarten. maar ik weet niet hoe ik er voor moet zorgen om de funtie weer aan de praat te kunnen krijgen.zegt jou dit iets.

nog ff dit

Wat ik er ook nog bij moet vermelden is dat ik zowiezo dus niet met thema's meer kan werken hij staat ook niet meer bij configuratie want als ik dus een thema download dan mist hij die functie.
En hij moet toch gewoon via de xp-cd-rom geinstalleerd zijn. want ik heb windows xp helemaal geinstaleerd.
Wat een verhaal he..lekker duidelijk allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan