kan niet meer op 1 bepaalde site komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sermat

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Ik kan sinds gisteren middag niet meer op een Usenetforum maken maar ben er 100% zeker van dat hij er nog is( heb 9 mensen in skype die er wel op kunnen).
Kan hier niet meer opkomen sinds ik gisteren probeerde in mijn webmail te komen van de site ( via de hostingwebmail) heb toen een paar keer de verkeerde info ingetikt en kan er nu helemaal niet meer opkomen. Heb dit probleem zowel in IE, Firefox en google chrome. kan er overigens ook niet meer via een andere pc thuis opkomen

wat ik al heb gedaan
DNS cache leeggehaald
ip adres veranderd
dns pre nog wat(voor het sneller laden van sites) uitgezet

weet iemand hier een oplossing voor??

gr sermat

Je externe ip adres zal waarschijnlijk geblokkeerd zijn.
Je zou via een ander extern ip op de site kunnen komen en dan een vragen of ze de jouw ip uit de ban lijst willen halen...

Het IP van de router, of van mijn eigen pc?

maar lijkt me vrij sterk aangezien ik een van de stafleden op de site ben, of hij moet er per ongeluk ingekomen zijn

Laatst bewerkt:
externe ip is het ip adres die binnenkomt bij je modem. Ik ken de site niet en ook de beveiliging niet. Dus kan ik niet precies zeggen wat er verkeerd is gegaan.

Ben niet gebant op het forum, hebben alles nagekeken van a tot z. zowel het ip van de router als mijn eigen IP

ik kan niet meer op de rabobank site komen

wie kan mijn helpen. ik kan niet meer op de rabobank site komen ik word er gek van
heb alles op nieuw geinstaleerd dan doet het een keer of 8 dan is hij weg. dan zegt hij
de webpagina kan niet worden weergegeven.wie kan mijn helpen:thumb::thumb:

Je had beter een eigen topic kunnen aanmaken want het is niet zo netjes om in iemands anders zijn topic in te breken.
Maar controleer je firewall instellingen eens en kijk of je de rabobanksite wel via het ipadres kan openen 145.72.70.20

kan niet op de rabobank site komen

beste ronaldino de ip die je op gaf dat lukt wel maar wot ik wil is gewoon internet bankieren en
op die site kom ik niet. op de ing bank en op allebanken kom ik wel, de rabobank internetbankieren
heeft het wel een paarkeer gedaan :thumb::thumb:

kan niet op de rabobank site komen

Ronaldino. dat heb ik geprobeerd maar niks ik werd er gek van
heb je nog meer ideen ik probeer alles alvast bedankt.:thumb:

Klik op Start. Typ het volgende in het zoekvak en druk op ENTER:
inetcpl.cpl
Het dialoogvenster Internetopties wordt weergegeven.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen. Klik vervolgens opnieuw op Opnieuw instellen.
Wanneer Internet Explorer het opnieuw instellen van de instellingen heeft voltooid, klikt u op Sluiten in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen.
Start Internet Explorer opnieuw.

Lukt het nu wel?

Kijk eens in je host file, wie weet is daar via via een fout in gekomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan