kan niet meer op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Tanja ik heb akl vanalles geprobeerd nu zelfs die mozilla maar ook dat werkt niet!!

Ik wordt ondertussen gek en heel erg verdrietig hiervan.

Weet je,

Kan het niet aan me internet instellingen ofzo liggen??

nou ik hoor het graag en als iemand anders een OPLOSSING heeft GRAAG
 
Als het met Mozilla hetzelfde probleem is, dan ligt het niet aan de instellingen van Internet explorer.

Oorzaak ligt dan ergens anders. Je zou nog kunnen proberen om je ADSL modem in configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw te installeren (als je dat zelf kunt tenminste)

Het feit dat het ineens is gebeurd lijkt er denk ik toch op dat het een virus of spyware is. Jammer dat je geen hijackthis log kunt maken. Misschien toch even bij de buren hijackthis downloaden op een diskette?

Of kun je deze link intypen? http://www.download.com/3001-8022-10307556.html?idl=n Dan start hij ook automatisch.
 
Laatst bewerkt:
hij is nu aan het downloaden bij dat spyware ik wacht in spanning af.

Later meer.........
 
NOG STEEDS NIET IK BAAL ERVAN............


Ik heb ondertussen ook al geprobeerd om via casema alles opnieuw te installeren ook niet gelukt.

Dat Spyware programma heeft wel 40 geiinfecteerde files gevonden!

maar ondertussen is mijn PROBLEEM nog steeds niet opgelost.

Wat nu te doen??
 
Welk spyware programma? Hijackthis is een programma die een overzicht maakt van je computer. Dat log moet je plaatsen in deze sectie http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272 als dat lukt, anders weer typen.

De experts zullen daar je log nakijken als je aan de beurt bent en je vertellen wat je moet doen.:)

Ik hoop dat ze je probleem kunnen verhelpen.
 
Ik heb dat spyware dokter geiinstalleerd wat je vertelde.

Hoe moet ik dat dan op de site zetten?

In ieder geval bedankt voor AL je hulp THANKS
 
Dat misverstand komt helaas veel voor, dat is reclame onder het echte bestand wat ik bedoelde. Ik bedoelde hijackhtis. Die staat er net boven.

Dit bedoel ik (dat regeltje bovenaan, dat is voor hijackthis)

hijackthis.jpg
 
Hallo Tanja,

Ik was gister zo kwaad dat het me niet lukte dat ik de comp. uit heb gezet en heb gedacht ik zie morgen wel weer verder.

En wat wil nou het geval..................

HIJ DOET HET OP DE EEN OF ANDERE VAGE MANIER WEER!!!!!

Ik ben natuurlijk hartstikke blij!!!

Maar ik ben nu nog wel dat hijjack aan het downloaden hoor1

Is het verstandig om dat dokter spyware erop te laten staan of kan ik die er dan beter afhalen?

In ieder geval bedankt voor je hulp.


Groetjes Fran:eek: :thumb:
 
Heel gek dat hij het ineens weer goed doet, maar gelukkig is het weer goed.

Alle spyware scanprogramma's kun je best laten staan. Je zult ze in de toekomst hard nodig hebben. Tegenwoordig wordt iedereen gek van de spyware.

Maar adaware en spybot zijn de meest gebruikte hier op helpmij.

Ik hoop voor je dat hij het weer een tijd goed blijft doen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan