Kan niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsnieuw

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Berichten
9
Geachte Experts,

Kheb een zeer zzer groot probleem..

Namelijk ik kan niks meer met men pc, wanneer ik men pc wil opstarten dan gaat alles zoals gewoon behalve dat ik moet uitkiezen wat ik wil: in veilige modes of windows normaal opstartne komt ervoor.. En wanneer het blauwe balkje bij Windows begint te lopen.. (voordat je gebruiker moet aan klikken) vliegt hij eropeens aF :O:O:O???

wat moet ik doen..

Alvast bedankt,

Khoop dat jullie me kunnen helpen

Groeten Thijs ;)

Edit: owhja kzit op andere pc
 
Tja,
Windows biedt niet voor niets de optie om te starten in de veilige modus. Een nieuwe opstart dus en dan kiezen voor veilige modus. DAAR naar apparaatbeheer gaan en even kijken wat daar allemaal (voor bijzonders) te zien is (of niet).
 
Pasja zei:
Tja,
Windows biedt niet voor niets de optie om te starten in de veilige modus. Een nieuwe opstart dus en dan kiezen voor veilige modus. DAAR naar apparaatbeheer gaan en even kijken wat daar allemaal (voor bijzonders) te zien is (of niet).

sorry maar ik kan niet in veiligemodes ENZ. komen
 
Waarom niet?

Je komt nog niet bij het "Windows balkje" als je tijdens de opstart de F8 indrukt. Dan krijg je VOOR het Windowsbalkje eerst het scherm met opstartkeuzes, waaronder de veilige modus.
 
Pasja zei:
Waarom niet?

Je komt nog niet bij het "Windows balkje" als je tijdens de opstart de F8 indrukt. Dan krijg je VOOR het Windowsbalkje eerst het scherm met opstartkeuzes, waaronder de veilige modus.

wanneer ik veiligemodus of normaal opstart vliegt hij eraf... Ik kan dus niks opstarten.. GEeen WINDOWS:confused:
 
Ok, ik begrijp nu dat je WEL het zwarte scherm krijgt aangeboden met de keuzes van veilige modus etc. etc. en dat de problemen ontstaan NADAT je daar een keuze hebt gemaakt.

Kies in dat bewuste scherm dan eens voor "Windows opstarten met de laatst bekende en werkende instellingen" (of woorden van dergelijke strekking, ik weet even uit mijn hoofd niet meer hoe die zin precies staat vermeld)

Wat doet de pc dan.....?
 
Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Ok, ik begrijp nu dat je WEL het zwarte scherm krijgt aangeboden met de keuzes van veilige modus etc. etc. en dat de problemen ontstaan NADAT je daar een keuze hebt gemaakt.

Kies in dat bewuste scherm dan eens voor "Windows opstarten met de laatst bekende en werkende instellingen" (of woorden van dergelijke strekking, ik weet even uit mijn hoofd niet meer hoe die zin precies staat vermeld)

Wat doet de pc dan.....?

Laat maar het probleem is niet te verhelpen

kheb al geformarteerd
 
Dan nog zal je na een herinstall hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem weer terugkrijgen.
In mijn geval was mijn voeding defect.
Er is ook een kans dat je harddisk labiel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan