Kan niet meer spelen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Ik kan via - alle programma's - ontspanning - de daargenoemde spelletjes niet meer via internet spelen.
Dit is het geval na de laatste updates van XP.
Zijn er meer die hier last van hebben/hadden en hoe kan ik zorgen dat ik toch weer kan spelen.

Ik heb XP-home service pack 1 met de laatste updates van 13 april

thanks

doe een windowsherstel van voor 13 april toen de pc nog inorde was en kijk of het dan gaat.
ge hebt bij die update een beveiliging mee geïnstalleerd dat u nu tegenhoudt die spellen te spelen.

veel succes

jean

Bedankt Jean, maar vraag is niet echt opgelost. Na herstelpunt kon ik weliswaar weer spelen maar dat betekent ook dat de lekken in XP dus niet meer gerepareerd waren. Omdat me dat geen goede zaak leek heb ik de updates toch weer opgehaald en nu heb ik dus weer het probleem dat ik de spelletjes niet online kan spelen.

Bij je update moet je zien wat je update. Niet zo maar alles updaten hoor.
Alles goed lezen!
Probeer anders een windowshersteller te doen vanaf je cdrom van winxp. STeek cd erin en doe setup en dan krijg je de vraag wat doen. Updaten of opnieuw installeren , kies updaten enz.
Dit kan goed helpen.

jean

Ik vond je laatste oplossing nogal omslachtig Jean.
Na raadpleging van een ollega heb ik,na herstelpunt van voor 13 april te hebben gemaakt, alle updates van 13 april opnieuw opgehaald en geinstalleerd en nu werkt alles weer perfect.
Het leek me goed je hierover te informeren.
groetjes,

Goed dat het opgelost is.
Ik had je eerst aanbevolen een herstelpunt doen of windowshersteller uitvoeren.

jean

Ja gelukkkig wel. Toch raar dat de vorige identieke actie niet tot resultaat kwam en nu ik voor de 2e keer hetzelfde heb gedaan lukt het wel. Rararara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan