kan niet meer zoeken in kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
kan niet meer zoeken in kazaalite

Hallo,

Windows XP Home

Als ik kazaalite (versie 2.00) opstart kwam er normaal altijd een vraag of ik kazaa wou updaten (ik deed altijd NEE). Gister adaware, noadware, spybot en spywareblaster gedraaid. Nu komt die vraag niet meer maar de opties zoeken en verkeer zijn ook niet meer mogelijk.
Rara hoe kan dit en wat kan ik er aan doen????

Dank voor jullie hulp!

Groet

Laatst bewerkt:
Als het belangrijk is wat je mist dan zou ik eens een systeem herstel doen.
En ik dacht dat spybot een back-up maakt voordat deze aan het werk gaat, die zou je ook nog eens kunnen terug zetten.
Maar je gebruikt zoveel opruimers dat ik denk dat het een systeemherstel word.

Hoi, Ik mis niks. Ik kan alleen niet meer zoeken.......

vraagje was adaware wel geupdate toen je die scan maakte?
anders verwijder kazaa en zet er gelijk een nieuwere versie op.ben je gelijk van dat bericht wat je steeds kreeg af.heb ik ook gedaan.

Laatst bewerkt:
weet iemand ook waar ik kazaalite versie 2.00 nog kan downloaden???

graag gedaan
lees dit dan ook even door anders krijg je het probleem mischien weer.

sja hoor, heb nu 2x opnieuw geinstalleerd > 2 x zelfde probleem. Heb ook spywareblaster verwijderd. Helpt ook nie. OP die site zie ik niet iets wat van toepassing kan zijn. HELP!

heb je die oude wel goed verwijderd via software?
en spywareblaster hoef je niet te verwijderen.
op die site stond dat adaware die niet geupdate is een dll file verwijderd waardoor kazaa het niet meer doet,daarom vroeg ik dit.
lees maar zelf komt van die site:

Ad-Aware zegt dat er een cydoor dll bestand heb ik K-lite, is dat Spyware?

Nee. Dit is een nep (dummy) bestand om k- om de tuin te leiden. Wij zullen NOOIT Spyware in K-lite installeren!!!
Check regelmatig op updates van Ad-Aware. De nieuwste versies herkennen vaak de nieuwste Spyware en het zien het verschil tussen het echte en het nep (dummy) bestand Cydoor dll.

Laatst bewerkt:
nu nog een x gedaan, nu via software, opnieuw geinstalleerd > weer hetzelfde probleem!

ja das ook goed die uninstall.
probeer je die 2.0 nog steeds te installen of een nieuwere?

heb nu 4 x gedaan (2.00). Tevens backup van noadware gedaan (regkeys teruggezet). Het helpt allemaal niet. Kan ik nu nooit meer kazaaen?????

heb je een firewall ? mischien houd die het tegen.
probeer eens een nieuwere versie.

Laatst bewerkt:
versie 2.4: zelfde verhaal
Weet iemand een oplossing????????

Thx Maikel voor je adviezen.

Iemand anders een oplossing?????

kan het misschien iets zijn met activeX dingen ofzo?? Spywareblaster voorkwam dat die dingen werden geinstalleerd op de PC oid. Maar ik heb dat progje allang verwijderd dus das toch raar dan.
Maar het moet iets te maken hebben met noadware en/of spywareblaster want sinds ik die 2 heb gebruikt heb ik dit probleem. (Ik had eerst alleen adaware en spybot, toen geen problemen).
plz help me.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan