kan niet meet internetten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Sinds vanmorgen heb ik problemen om te internetten.
Loopt steeds vast, kom gewoon nergens! Zowel IE als FF hebben dit probleem. FF eraf gekegeld, geen verbetering. Systeemherstel, geen verbetering. Met de mail geen problemen en met de verbinding ook niet, zit nu immers met de laptop te internetten. Iemand een idee??
Oh ja, heb gescand met adaware en nav, geen resultaat.

doet heel internet het niet? Dan ligt het dus aan je verbinding, ga is naar:

Start > Verbinding maken > (staat daar nog wel je provider account?)

zit je stekkertje er nog wel in :P

Sorry maar volgens mij heb je mijn berichtje niet goed gelezen. De verbinding is niets mis mee, met de laptop geen problemen:cool:

Je kunt ook even proberen je modem/router uit te zetten en het na ruim een halve minuut weer aan te zetten.

Dennis.

Ook al geprobeerd blijf de melding programma reageert niet krijgen:evil:

Ik zeg het maar voorzichtig:

Ik heb het vermoeden, dat op je laptop geen SP2 zit.

Dennis.

Jawel Dennis, ook hier sp2. Overigens doet FF inmiddels niets meer! IE opent wel de startpagina maar als ik verder wil........

fitewall op die pc die internet blokkeerd.
schakel de firewall eens uit dan weet je het zo

Bedankt voor het meedenken allemaal. Heb een logje geplaatst en (vooralsnog) zijn de problemen opgelost:thumb:

Ter informatie: het probleem was dat het Hosts bestand was gewijzigd door de AzeSearch hijacker.

Geplaatst door buffy
Ter informatie: het probleem was dat het Hosts bestand was gewijzigd door de AzeSearch hijacker.
Bedankt voor de informatie, @buffy.

(En @frenneke, bedankt maar diegene die je logje geanalyseerd heeft)

Dennis.

Ja, beste @buffy, daarom mijn gebruik v.h. 'voltooid deelwoord'.

Ik was er ook vanuit gegaan dat ze dat al gedaan heeft. En was jij het toevallig diegene die haar logje geanalyseerd heeft? Haast van wel.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan