Kan niet naar de sitecom site gaan om te port forwarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

funnymaster007

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Hallo beste Helpmij'ers.

Ik probeer al een paar keer naar de sitecom site te gaan om te port forwarden voor mijn minecraft server maar dat lukt niet ik ga naar: 192.168.0.1
maar dat werkt gewoon niet.
Ik heb er nooit problemen eerder mee gehad want voorheen kon ik gewoon naar die site gaan zonder problemen.
Maar nu heb ik als ik naar die site probeer te gaan dan blijft er gewoon ''verbinden'' staan en uiteindelijk komt er een tekst met:''De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.''
Heeft iemand enig idee voor een oplossing? :confused:

Router uitzetten, even wachten, en dan weer aanzetten.
Dan opnieuw proberen.
PS: Ik ga er hier vanuit dat je het portforwarden doet vanaf een pc/laptop die verbonden is aan het LAN-netwerk (of draadloze netwerk) van de Sitecom.

Tijs.

Weet je heel zeker dat het ip adres van je router wel 192.168.0.1 is???
Dit controleer je door:

START
UITVOEREN
CMD
IPCONFIG

Dan staat er onder "Draadloos LAN-adapter voor....." of "Ethernet-adapter voor............" (net hoe je laptop/pc is aangesloten.) "Standaartgateway:"

Hier achter zou het ip moeten staan, dus bijv. 192.168.0.1, maar zou ook 192.168.1.1 of 192.168.178.1 of zoiets kunnen zijn.

Het kan ook zijn dat er in je router staat ingesteld dat er alleen verbinding gemaakt mag worden met de webpagina via een vaste LAN verbinding. Dus als je zeker weet dat het IP klopt probeer hem dan eens bedraad te bereiken als je dit nog niet hebt gedaan.

Arend Mulder

Waarschijnlijk na een update (die misschien niet zichtbaar was) is het lokale ip adres gewijzigd in 10.0.0.1 probeer maar eens.
Velen router fabrikanten gebruiken dit ip adres steeds meer.

Grtjs jjw

@jjw:
Het betreft hier een zelf aangeschafte router, dus die wordt niet automatisch geupdate (zoals dat bij bij provider-apparatuur soms wél gebeurt).
Het ip-adres van de Sitecom zal dus niet gewijzigd zijn, behalve als de TS er zelf aan veranderd heeft. Gegeven de melding ga ik daar niet vanuit.

Tijs.

Niet om te strijden maar ik ben voorzien van een zelf gekochte Netgear router en deze doet gewoon zoals velen router's af en toe eens kijken of er een firmware update is. Dit staat los van het wel of niet zelf gekocht hebben van een product.
Sitecom werkt niet veel anders. Dus ik denk dan het is het proberen waard toch?
Maar ArendMulder heeft een mooie optie, bekijk het ip adres wat je krijgt van je router, dan zal de home site van de router daar ook mee beginnen.

Grtjs jjw

Yess!!!

ik heb de router gereset en ik kan nu wel naar die site van sitecom gaan.
Hartelijk bedankt :thumb::thumb::thumb:

Dat is het allerbelangrijkste. Goed gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan