Kan niet online gamen

• Onderwerp starter Onderwerp starter GTS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GTS

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2005
Ik heb sinds kort ADSL maar k kan niet online gamen in spellen. Hij kan telkens geen server vinden ofzo. Ik kan wel gewoon surfen en downloaden. Moet ik iets instellen in windows misschien.Wie kan mij helpen? Als je meer info wilt moe je t ff zeggen.Had eerst inbel.

welk spel dan?, zit je niet bij netwerk te zoeken?

bijvoorbeeld Unreal Tournament. zegtie van geen respone van de server enzo.Maar het is bij alle spellen da tie t nie doet.k zie helemaal geen gameslijst of serverlijst.gewoon geen verbinding.

Geplaatst door GTS
bijvoorbeeld Unreal Tournament. zegtie van geen respone van de server enzo.Maar het is bij alle spellen da tie t nie doet.k zie helemaal geen gameslijst of serverlijst.gewoon geen verbinding.

Heb je een router?
Heb je een firewall?
Staat je XP firewall aan?
Lukt pingen naar zo'n server wel?

Geen router, Firewall alleen Zonealarm, XP firewall is niet aan.Pingen weet nie goed wat dat is? Ik denk dat t iets met instelligen te maken heeft. Maar ik weet egt nie waar ik moet zoeken.

Heeft het spel wel de rechten gekregen van ZoneAlarm?

Pingen:
Start
uitvoeren
"cmd"
< enter >
"ping HET.IP.VANDE.SERVER"
< enter >

Heyyyy. Het is dat van Zonealarm. Maar k snap t niet want k had t eerst ook al zonder Zonalarm geprobeerd.Da tie niet op d achtergrond aan stond.Maja Unreal Tournemant doet t nu. Zal is naar d andere spellen kijken.

Geplaatst door GTS
Heyyyy. Het is dat van Zonealarm. Maar k snap t niet want k had t eerst ook al zonder Zonalarm geprobeerd.Da tie niet op d achtergrond aan stond.Maja Unreal Tournemant doet t nu. Zal is naar d andere spellen kijken.

Laat je ZoneAlarm wel ff aanstaan? Internetten zonder Firewall is gevaarlijk :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan