Kan niet online met fifa 07!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gm0cr0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
38
Hallo allemaal,

ik heb al een tijdje fifa 07 , maar als ik online wil spelen zegt ie dat je een bepaalde patch moet downloaden die ik niet kan vinden op internet. Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden??

Alvast bedankt!
 
Kan je misschien de naam van de patch die je moet dowloaden geven ?

Dankje ;)
 
Maar is dat de patch waarmee je ook online kan spelen want daar ben ik naar op zoek:confused:
 
sorry..weet ik niet want ik heb niet alles doorgelezen..maar dat kun je toch zelf even doen...:)

ED
 
ja heb ik gedaan en als k op die link druk waar ik die patch kan downloaden krijg ik precies die site die ik net heb gegeven, maar daar weet k niet precies wat k moet doen, welke taal patch ik meot downloaden
ik heb het spel in het engels geistalleerd maar er bestaan 6 soorten engels daarso...

welke moet het zijn?
 
kun je nog eens heel precies het adres van doe site geven ?

ED
 
Er staat boven For online play in FIFA 07 PC, you will need to do the 3 following simple steps.

Dus je moet ze alle 3 stappen ff uit voeren, en dan moet het goed komen :D
 
jad at heb ik natuurlijk ook wel gezien maar die patches werken niet en DAARMEE heb ik juist hulp nodig. Maar bedankt voor de moeite
 
Ja ik het gedaan, maar nu wordt mij gevraagd waar ik het bestand wil openen, wleke map moet ik kiezen?
 
Gedaan, maar nu krijg ik de volgende melding: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. k kan wel engels maar dit zegt mij echt niks, maar misschien jou wel?
Gr
 
Hij zegt dat het oude bestand niet gevonden is, maar wel een bestand met de zelfde naam
Update is niet uitgevoerd aangezien de files niet overeen komen ...

Misschien is het een oplossing fifa even op nieuw te installeren, en dan de bestanden er bij in te zetten, weet niet zeker of het werkt, maar er is een kans

Iemand anders misschien nog een idee hoe dit verholpen kan worden ?
 
Ja, kwil het wel proberen maar wat bedoel je met de bestanden erbij in te zetten??
 
Ik ben geen spellendeskundige maar toch even deze suggestie :

In hoeverre kun je de benodigde bestanden LOS APART even downloaden en in een aparte map (laten) opslaan en dan gewoon ZELF het betreffende bestand vervangen en kijken of dit werkt.

Succes, ED
 
Nou dat je fifa herinstalleert, en dan die patch en update er bij in zet
 
Ow oke, maar kweet niet waar precies k die patch moet opslaan, welke locatie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan