kan niet op mijn acaunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

puuk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2008
Berichten
4
hoi.
ik heb 2 accaunts 1 voor de gast en 1 voor mij.
maar ik ben nu het wachteoord van de mijne vergeten.
ik kan alleen nog op de gast accaunt maar daar kan ik niks downloaden of wat dan ook want ik heb zogenaamd geen rechten.:confused:
kan iemand mij helpen hoe ik weer rechten krijg, of hoe ik weer achter mijn wachtwoord kom ,of hoe dat ik de accaunt waar van ik het wachtwoord niet meer weet kan verwijderen:eek:

Puuk
 
Druk in het loginscherm eens 2X achter elkaar op CTRL-ALT-DELETE, en probeer eens in te loggen met Administrator zonder een wachtwoord. Soms kan je er dan nog inkomen, omdat die account soms onbeveiligd is.
 
Hoelang heb je deze computer al niet meer gebruikt ?
 
Je zou het kunnen proberen door inderdaad in het login scherm twee maal achter mekaar op CTRL+ALT+DEL te drukken , daarna krijg je een ander scherm waar je kan inloggen vul daar als gebruikersnaam in : Administrator en wachtwoord laat je leeg , als je dan kan inloggen ga je na configuratiescherm , gebruikersaccounts en dan klik je op jouw account en wijzig je je wachtwoord.

2de optie :

Als je beschikt over ERD Winternals knal je de cd in je pc en start je met deze cd op , als je in ERD dan na start gaat en dan na locksmith kan je de gebruiker uitkiezen en hier zelf een wachtwoord aan geven zonder dat je het oude moet weten.


Veel Succes !

Greetings By Thabomb:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan