Kan niet op router komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duncann

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Hoi, ik kan opeens niet meer op mijn router komen terwijl ik wel gewoon internet heb. Router: ICIDU NI-707517.
Iedere keer als ik 192.168.1.1 in mijn adresbalk intype krijg ik het bericht "De webpagina kan niet worden weergegeven" en geen inlogscherm.
Ik heb het al geprobeert in IE, Firefox en Google Chrome maar allemaal hetzelfde...
Alleen wanneer ik de router reset of de stroom eraf haal kan ik er even op komen maar valt hij na 5 à 10 minuten weer uit.
Heeft iemand een oplossing want ik wil al een hele tijd een port forwarden. :/
-Duncan

Probeer eens met een ethernet kabel verbinding te maken met je router en dan via het internet nog eens proberen.

en je weet zeker dat je met 192.168.1.1. moet onloggen.
dat is niet toevallig 192.168.1.245

Dat kan je daar niet vinden. Dat is alleen het adres waar je jezelf op het internet mee bekend maakt. Het adres waarmee je moet inloggen kan je zo vinden:
1. druk de windows-toets en r tegelijk in
2. typ daar in: cmd
3. druk op enter
4. typ daar in: ipconfig
5. typ wat staat achter "standaard-gateway"in in je browser, dat is namelijk het adres van je router.

en je weet zeker dat je met 192.168.1.1. moet onloggen.
dat is niet toevallig 192.168.1.245
ga naar http://www.watismijnip.nl/ en zoek je ip,het is namelijk niet vast:)
Dat kan je daar niet vinden. Dat is alleen het adres waar je jezelf op het internet mee bekend maakt. Het adres waarmee je moet inloggen kan je zo vinden:
1. druk de windows-toets en r tegelijk in
2. typ daar in: cmd
3. druk op enter
4. typ daar in: ipconfig
5. typ wat staat achter "standaard-gateway"in in je browser, dat is namelijk het adres van je router.

Ik weet het zeker, zoals ik al zei kan ik, wanneer ik reset, er gewoon weer op (via 192.168.1.1 dus), dit heb ik al gecontroleerd. Ik heb trouwens ook het probleem dat mijn ipv4 telkens veranderd, heeft iemand daar ook een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Dat kan je heel makkelijk veranderen... via je router. Probeer je router eens te resetten en dan gelijk in te loggen.

Wat zijn een paar minuten? 10? Want de meeste routers loggen je automatisch uit na een aantal minuten.

Wat zijn een paar minuten? 10? Want de meeste routers loggen je automatisch uit na een aantal minuten.

5-30 minuten, heel verschillend. Maar daarna kom ik er helemaal niet meer op, ik krijg ook geen inlog scherm meer ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan