kan niet op sites komen

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
vandaag weer hetzelfde probleem. in een internetscherm moet ik wat gegevens invullen zoals gebruikersnaam en zo. als ik dan enter, verdwijnt de inhoud van het scherm en wordt deze niet verzonden. ik kan dus niet op die sites komen.
het is iets van de laatste dagen. wat zou het kunnen zijn? en hoe los ik het op?

ik werk met firefox, kan daar het probleem liggen? hoort deze vraag dan eigenlijk niet in rubriek browsers?

hetzelfde doet zich voor bij het internetbankieren, ik toets mijn wachtwoord in en na enter verdwijnt het van het scherm en ik kom dus niet verder

Laatst bewerkt:
Heb je het probleem ook als je een andere browser gebruikt. Bijvoorbeeld Internet Explorer?

Zou het zo kunnen zijn dat je de internetbeveiliging van je browser ingeschakeld hebt?

geen idee! hoe zou ik dat per ongeluk hebben kunnen doen? hoe kan ik controleren of dat zo is en hoe kan ik het dan uitschakelen?
:confused:

Heb je misschien ook een screenshot van dat scherm wat je krijgt?

geef even precies aan waar je screenshot van wilt? van ff?

Knipsel.PNG

zo goed? ik heb knipsel gemaakt.
dit is dus mijn scherm, nadat ik het wachtwoord invoerde, dus dat blijft leeg!

moet ik dat opnieuw installeren dus. op aangeven van een collega van je hier heb ik dat namelijk grondig verwijderd van mijn pc/
is dat makkelijk?

Een andere browser installeren mag ook, zoals chrome, safari etc. Dan kun je ook kijken of het daar aan ligt.

jij doet er makkelijk over, maar ik vind dat allemaal moeilijk!
ik zal kijken wat ik kan doen.
heb je al een idee wat het zou kunnen zijn?

ik heb firefox opnieuw geïnstalleerd, nu werkt het ineens wel weer allemaal. heb jij enig idee wat er aan FF veranderd zou kunnen zijn.
hoe krijg ik nu IE weer van de pc?

straks kreeg ik weer hetzelfde probleem. ook nu moest
ik FF opnieuw installeren om de zaak weer aan de praat te krijgen. wat kan dat toch zijn?

ik heb FF weer opnieuw geinstallleerd, maar nu kom ik niet meer op sites.
EEN BELANGRIJKE VRAAG WIE KAN MIJ HET VERTELLEN: loopt het contact van internetbankieren ook via de browers, in dit geval FF?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan