darkfujita
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2006
hallo mensen
Gister had ik een spel geinstalleerd... en toen ik even naar mijn msn wou gaaan,,
ondertussen dat ik dus was aan het spelen,
Drukte ik op alt-tab.. en toen kreeg ik een blauw scherm dat hij was gecrashed
Toen ik hem opnieuw wou opstarten,,, zag ik wel van druk op del voor bios etc,
Toen kreeg ik een zwart beeld ( beetje lichtelijk alsof hij aan het laden was)
En toen gebeurde er NIETS meer:S ik kon niets doen... alt + ctrl + del, lukte niet..
dus ik dacht gaan we nog maar eens opnieuw opstarten,,
met F8 maar dit lukte ook niet...?? ik duwde dan maar de windows cd erin om te formateren omdat ik het anders toch niet aan de praat kreeg, dit lukte nouja naar gedachte
er stond Druk op een toets om verder te gaan,, dat deed ik en toen stond er hardwaredisck ofziets word gelezen en toen werd het scherm weeeer zwart ... maar hij stond wel nog aan,,,Wat moet ik hier aan doen? is hij nu helemaal vern**kt? of licht het aan de video kaart
Alsvast heel erg bedankt,,
Gister had ik een spel geinstalleerd... en toen ik even naar mijn msn wou gaaan,,
ondertussen dat ik dus was aan het spelen,
Drukte ik op alt-tab.. en toen kreeg ik een blauw scherm dat hij was gecrashed
Toen ik hem opnieuw wou opstarten,,, zag ik wel van druk op del voor bios etc,
Toen kreeg ik een zwart beeld ( beetje lichtelijk alsof hij aan het laden was)
En toen gebeurde er NIETS meer:S ik kon niets doen... alt + ctrl + del, lukte niet..
dus ik dacht gaan we nog maar eens opnieuw opstarten,,
met F8 maar dit lukte ook niet...?? ik duwde dan maar de windows cd erin om te formateren omdat ik het anders toch niet aan de praat kreeg, dit lukte nouja naar gedachte
er stond Druk op een toets om verder te gaan,, dat deed ik en toen stond er hardwaredisck ofziets word gelezen en toen werd het scherm weeeer zwart ... maar hij stond wel nog aan,,,Wat moet ik hier aan doen? is hij nu helemaal vern**kt? of licht het aan de video kaart
Alsvast heel erg bedankt,,