Kan niet printen in IE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Berichten
420
Kan niet meer printen in IE6 OS is XP. Krijg steeds foutmelding :
Regel 94
Teken 1
Fout : toegang geweigerd
Code 0
URL : res://C:\Windows\System32\shdoclc.dll/preview.dlg

Hoe kan ik dit probleem verhelpen ?
 
ik kwam een paar mogelijke oplossingen tegen:

Op Internet ga je naar Extra - daar ga je naar Internet-opties.
Je klikt op de knop "Geavanceerd". Ga naar het lijstje onder 'Surfen' en kijk of de regel "Browser-extensie van derden inschakelen" staat aangevinkt. Zo ja, gooi het vinkje eruit - nu zou het afdrukken moeten lukken.

Je kunt dit probleem mogelijk oplossen door het selectievakje Encapsulated PostScript
(EPS) als uitvoer in het dialoogvenster Eigenschappen voor printernaam uit
te schakelen.
 
Encapsulated Postscript uitschakelen

Pasja, het eerste heb ik gevonden geen probleem maa het 2e niet. Kan je aangeven waar dat te vinden is ? Alvast bedankt
 
Je kunt dit probleem mogelijk oplossen door het selectievakje Encapsulated Postscript

Pasja dit is wat ik bedoelde met de 2e door jou aangegeven mogelijkheid. Waar kan ik dit vinden ?
Quote
Je kunt dit probleem mogelijk oplossen door het selectievakje Encapsulated Postscript
(EPS) als uitvoer in het dialoogvenster Eigenschappen voor printernaam uit
te schakelen.
Unquote
 
ik begreep wat je bedoelde, maar ik vond die 2e optie op het www en ik heb niet gekeken hoe of waar dat te vinden is, sorry.
 
Gezina, link verwijst naar oplossing voor OS t/m ME terwijl dit nu in XP voorkomt waar o.a. ook IE 6 gebruikt wordt.

Is het niet mogelijk de IEPEERS.dll evt na uitpakken van .cab file (enig idee waar te vinden ?' en de oude te hernoemen en dan de uitgepakte er neer zetten ?
Alvast bedankt !
 
Deze link stond ook op de link van Bennie, kijk daar eens naar. Verder zou ik het zo niet weten.
 
De link van Bennie verwijst inderdaad naar XP en IE6.
Aangezien het niet mijn eigen PC is maar van een kennis kan ik niet direct zeggen of dit de oplossing is.
Allen weer bedankt.
 
Het is opgelost door de bestandeextenties van derden bij opties uit te schakelen. Allemaal weer bedankt.
 
Inderdaad stond in de gegeven link:
Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internet-opties.
Open het tabblad Geavanceerd.
Schakel het selectievakje Browser-extensies van derden inschakelen (opnieuw opstarten noodzakelijk) uit.
Klik op Apply en klik op OK.

Is meestal het 'euvel.' :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan