Kan niet printen in Outlok Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
:cool: Ik kan de inhoud van OE niet printen, er komt dan een foutboodschap als volgt: "Er is een runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing? Regel : 1344 Fout : Niet nader omschreven fout"
Als ik overga tot foutopsporing dan kom ik uiteindelijk terecht in de Microsoft-script-editor, en deze geeft een tig aantal programma regels aan waar ik niets van begrijp.

Wat heb ik inmiddels al zelf gedaan:
1. Systeemherstel toegepast van een zo vroeg mogelijk datum.Via Windows XP systeemherstel.
2. OE en IE via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen toevoegen of verwijderen, verwijderd, systeem opnieuw opgestart, OE en IE opnieuw volgens dezelfde procedure opnieuw toegevoegd.
Opnieuw opgestart.
3. Eerst OE volgens punt 2 verwijderd, en getracht via de website van Microsoft OE opnieuw downloaden en installeren, geeft echter bij installatie aan dat er al een nieuwere versie op het systeem aanwezig is.

Alle drie akties geven dus geen oplossing. Ik weet dat als ik een volledige systeemhersel uitvoer (Windows opnieuw installeren) het probleem wel zal zijn opgelost, alleen vind ik dit een nogal vergaande
aktie waarbij ik alles daarna opnieuw moet installeren. Een backup maken van mijn C schijf heeft ook geen zin want dan backup ik de fout mee !!
Wie kan mij helpen, zonder dat ik een volledige systeemherstel moet uitvoeren.

Hindrik

Laatst bewerkt:
Zou het zoiets kunnen zijn?

m@rio zei:
Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

En ook dit even nakijken: AANvinken in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (onder het blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes af met OK.

Laatst bewerkt:
gezina zei:
Zou het zoiets kunnen zijn?

En ook dit even nakijken: AANvinken in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (onder het blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes af met OK.

Gezina, Fantastisch, jou oplossing van .dll via uitvoeren, heeft het probleem verholpen.
Hardstikke bedankt voor jou snelle en deskundige oplossing.
Ook de regel foutopsporing in scrips uitschakelen aangevinkt.

Nogmaals bedankt !!

groetjes Hindrik

Dan deel ik je bedankje met M@rio, fijn dat het is opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan