Als ik overga tot foutopsporing dan kom ik uiteindelijk terecht in de Microsoft-script-editor, en deze geeft een tig aantal programma regels aan waar ik niets van begrijp.
Wat heb ik inmiddels al zelf gedaan:
1. Systeemherstel toegepast van een zo vroeg mogelijk datum.Via Windows XP systeemherstel.
2. OE en IE via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen toevoegen of verwijderen, verwijderd, systeem opnieuw opgestart, OE en IE opnieuw volgens dezelfde procedure opnieuw toegevoegd.
Opnieuw opgestart.
3. Eerst OE volgens punt 2 verwijderd, en getracht via de website van Microsoft OE opnieuw downloaden en installeren, geeft echter bij installatie aan dat er al een nieuwere versie op het systeem aanwezig is.
Alle drie akties geven dus geen oplossing. Ik weet dat als ik een volledige systeemhersel uitvoer (Windows opnieuw installeren) het probleem wel zal zijn opgelost, alleen vind ik dit een nogal vergaande
aktie waarbij ik alles daarna opnieuw moet installeren. Een backup maken van mijn C schijf heeft ook geen zin want dan backup ik de fout mee !!
Wie kan mij helpen, zonder dat ik een volledige systeemherstel moet uitvoeren.
Hindrik
Laatst bewerkt: