kan niet printen sinds ik XP heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy B

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
hallo, voordat ik windows XP op mijn laptop heb gezet, kon ik gewoon printen via het netwerk (USB-printer aangesloten op andere pc met Vista die op het netwerk is aangesloten). maar nu ik XP op de laptop heb, kan ik dat niet meer, en ik weet niet hoe ik de instellingen van bijv. printers delen kan veranderen. kan iemand mij hierbij helpen, want ik wil graag weer via mijn laptop kunnen printen over het netwerk.
PS. Met wizard printer toevoegen vind hij geen ene printer

Je moet om te beginnen je printer delen in het netwerk. Rechtsklikken op printer, Eigenschappen en dan tabblad delen. Op de laptop het netwerk installeren (kan met een USB stick waarop de netwerkgegevens van de PC zijn gezet). Hierna moet de wizard de printer opgegeven krijgen, bijvoorbeeld: \\workstation\flip hp deskjet.

maar op welke pc moet ik dan printer delen doen, op de laptop of op de andere pc waar ded printer op aan is gesloten? want ik heb die printer nog niet geinstalleerd op mijn laptop omdat die niet gevonden is door de laptop

Wie kan mij helpen?! Nogmaals eerder toen ik Vista als OS had kon ik wel printen vian het netwerk maar nu ik XP heb geinstalleerd niet meer dus op de desktop staat printers delen wel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan