Kan niet publiceren ! HELP !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irene van der M

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2005
Ik heb een webwinkeltje in Frontpage. Nu is mijn pagina helemaal bijgewerkt, maar als ik 'm wil publiceren, blijft mijn oude pagina gewoon staan.... Wat nu?
:evil: :confused:

Ververs je pagina eens, door op de knop boven in je balk te drukken of druk eens op F5

Heb je wel de bijgewerkte pagina naar je webruimte geupload?

Nou ja, wat ik doe:
Ik ga naar 'web publiceren', hij vraagt mijn wachtwoord, dan gaat hij beginnen, je ziet dat hij wat aan het overgooien is en zegt dat hij 'gereed' is.
Er verandert alleen niets op de website.....

Wat ik meestal doe, is alles van mijn webruimte verwijderen, daarna de bijgewerkte versie opnieuw uploaden. Ik werk alleen niet met frontpage, dus weet eerlijk gezegt niet hoe dat precies in z'n werk gaat.

Leeg je tijdelijke internetbestanden even.
Ik werk wel met frontpage en ik heb ook nog wel eens dit probleem. Vaak is de oplossing om even de tijdelijke internetbestanden te verwijderen.

Ik ga er even vanuit dat je Internet Explorer (IE) gebruikt. Ga in IE naar extra->internetopties. Daar staat "cookies verwijderen en daarnaast staat "bestanden verwijderen". Klik op "bestanden verwijderen" en vink "verwijder alle offline items" even aan. Klik nu op "ok". Het kan even duren. Niet gaan klikken gewoon wachten.

Als je geen IE gebruikt vertel dan even welke browser je wel gebruikt.

Inmiddels ben ik bezig om de gehele pagina/webwinkel te laten overschrijven.
Eens kijken wat er dan gebeurt.
Dit kan echter wel enige tijd gaan duren.....

Nou, ik heb intussen contact gehad met de helpdesk van versatel:
Er schijnt groot onderhoud geweest te zijn, gisteren, en daarbij is iets fout gegaan.
Ze zijn dus bezig om dat te herstellen.
Vandaar dat het dus niet lukte.

Nou hoop ik maar dat ze de waarheid spreken en dat maandag alle problemen zijn opgelost...

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval....

Uuhm; wat je trouwens ook ff moet checken.

Heb je wel een "index.htm" bestand?

Ale problemen zijn inmiddels opgelost! Ik heballes naar Versatel kunnen 'sturen' en mijn website is weer helemaal bijgewerkt!
Dus mocht je nog interesse hebben in een leuk sieraad voor een vriendin? Neem even een kijkje.....

Nogmaals bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan