kan niet schrijven naar Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerz1o1

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
hey, ik probeer de trial van Sony Vegas Pro 7.0b build 151 te installeren maar elke keer als ik de .exe dubbeltik krijg ik de error:
Unable to write to the temp directory in C:\Documents and Settings\gphc\Local Settings\Temp. Check that you have write access to this directory.

Gphc is mn username op mn pc. help?

Klik met rechts op de installer en neem "Als administrator uitvoeren" (in de veronderstelling dat je met Vista werkt).

Je zou alles eens uit die Temp map moeten zwieren en zien of het nadien lukt.

sommige dingen in die map hebben te maken met Office en heb hem helemaal geprobeerd te legen maar sommige dingen blijven staan, heb de trial opnieuw geprobeerd en werkt nog steeds niet.

Kan je pc het wel aan? Sony Vegas kan zware specificaties hebben...

Ja, ik heb hiervoor nog Sony Vegas 9 trial gehad maar die verliep dus mn pc kan 7 makkelijk aan.

Klik eens met rechts op de Temp map en neem Eigenschappen. Kijk of het vinkje bij "alleen-lezen" aanstaat, zoja, vink het uit.

Dat zou me maar vaag lijken, maar misschien is het dat.

read-only stond aan, toen vinkte ik 'm uit, probeerde nog een x de trial en werkte niet, ging weer trug naar de properties van de map toen stond read-only weer aangevinkt.

Ja, ik moet zeggen dat hier op mijn Vista dat vinkje ook wel aanstaat. Niet helemaal, maar geschemerd. Misschien is die optie in principe niet van toepassing op een Temp map van het systeem.

Ik heb mijn kaarten uitgespeeld. Misschien als nog iemand anders het weet, maar er is bitter weinig over te vinden op het internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan