Kan niet selecteren met muisaanwijzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaflon

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo,

Sinds ik vista heb verandert mijn muisaanwijzer in Explorer in een handje (crabber) (is dus niet het normale handje met vingertje) best leuk, maar hiermee kan ik geen tekst selecteren van het internet.
Hoe kan dit handje weer veranderen in de normale selectie cursor??

Dank.

Gr Joris

cursor mania

:rolleyes: hoe heb je dat leuke muisnkopje er zijn namelijk veel verschillende manieren
als je die van smiley central hebt moet je boven bij internet explorer op cursor maina drukken en dan komt er een schermpje daar moet je in de linker balk op defualt klikken
en links op klik here en dan heb je hem weer terug

Nee,.. cursor komt niet van Smiley mania of of andere vage invoegtoepassingen,... ik heb zelf niks ingesteld. was volgens mij al vanaf het begin.

Comp is 1 maand oud, is een Dell Dimension 9200 met vista home premium, office 2007 small business en Logitec MX 600 cordless mouse.

Nog steeds dat stomme handje.

Ik zit nog steeds met dat stomme handje opgescheept, vraag mij af of meer mensen dit handje hebben en hoe ze er weer vanaf gekomen zijn.

Kan het misschien andere software zijn die zo’n handje implanteert, Roxio ofzo?

Hoop dat er nog iemand een oplossing heeft.

Thanks

Zaflon :cool:

Jippie

Hello again,

Pff, beetje onnozel :confused: , maar ben er eindelijk achter waar dat stomme handje vandaan komt! Is nieuwe sleepbeweging functie/button van IE,… je verwacht het gewoon niet.
Is dus de (handje) button naast de startpagina button of Crl G.

Probleem opgelost dus, ik blij.

greets Zaflon :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan