kan niet smsen en kan niet naar instellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cigun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cigun

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2007
hey

ik kon een halfuur geleden nog smse maar op een of ander manier kan ik niet meer smse en ik kan ook nier naar mijn sms instellingen gaan.

maar als iemand me smst dan kan ik door beantoorden te doen wel naar die gene smse

MvG,

Ciwan

Laatst bewerkt:
meer specificatie's en dan kunnen anderen je misshien verder helpen. Succes:thumb:, of ga googlen misschien hebben meer mensen het zelfde probleem

meer specificatie's?

ik zou niet weten wat ik erbij moet zetten het is een nokia n95 en op een of andere manier kan ik gewoon niet smse wat vanmiddag wel kon en de sms instellingen opent hij niet dus ik kan ook niet bv kijken of de berichtencentrale nummer wel klopt. dus het lijkt alsof sms instellingen niet meer bestaat. Terwijl ik wel naar de andere instellingen kan gaan ( denk maar aan e-mail instellingen of infodienst)

en als ik een sms typ en ik druk op zenden dan gaat hij opeens naar berichtenmenu dus hij probeert het geeneens te sturen :S

dus het lijkt alsof mijn hele sms systeem niet bestaat behalve dat ik dan wel smse kan ontvangen

hopelijk is het met dit ietsje meer te snappen

meer specificatie's en dan kunnen anderen je misshien verder helpen. Succes:thumb:, of ga googlen misschien hebben meer mensen het zelfde probleem

heb gegoogled maar niet met de zelfde probleem gevonden alleen maar dat er bij mensen stonden dat smse is mislukt etc.

Hallo,

Je schrijft dat het om een Nokia gaat, Ik heb begrepen dat er een hack is die er voor zorgt dat een groot aantal nokias geen sms`jes meer kunnen versturen,

Misschien heb je iets aan dit bericht van Tweakers.net (kon het begin bericht niet zo snel vinden.

Laat maar weten of je hier iets aan hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan