Kan niet synchronizeren met tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander24

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
102
Hallo, sinds ik een 2e harde schijf in m'n pc heb gezet ( weet niet of het daaraan ligt)

is de tijd veranderd, dat is opzich geen probleem maar hij geeft nu altijd een error als ik probeer te synchronizeren met een tijdserver

"An error occured while windows was synchronizing with time.windows.com"
 
Een relatie met een 2de harde schijf is er m.i. niet. Lijkt mij meer een probleem met (netwerktoegang naar) time.windows.com

Je kunt in de instellingen van de tijdsynchronisatie ook andere servers kiezen (tenminste: In XP werkt dat). Probeer eens een andere tijdserver ([Windows-toets]r toetscombinatie -> timedate.cpl -> tabblad Tijd).

Succes,

Tijs.
 
Een relatie met een 2de harde schijf is er m.i. niet. Lijkt mij meer een probleem met (netwerktoegang naar) time.windows.com

Je kunt in de instellingen van de tijdsynchronisatie ook andere servers kiezen (tenminste: In XP werkt dat). Probeer eens een andere tijdserver ([Windows-toets]r toetscombinatie -> timedate.cpl -> tabblad Tijd).

Succes,

Tijs.

Ik heb alle andere servers uitgeprobeerd maar geen enkele werkt:(

heb ook gelezen dat het misschien een of ander batterijtje op het moederbord kan zijn?
 
Nee, tijdsynchronisatie is een windows-proces; je batterij heeft er niets mee te maken.

Ik heb de tijd er niet voor over om dieper in dit probleem te duiken, dus afgezien van de tip om gemakshalve de synchronisatie af te zetten heb ik geen tips voor je. Mogelijk anderen wel, natuurlijk.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan