Kan niet uitvoeren als admin (install loopt vast)

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Beste allemaal.

Ik wil office 2010 beta installeren. Het probleem was dat tijdens de isntallatie ik de melding kreeg dat de setup bepaalde lettertypes niet kon installeren vanwege rechten. Ik wist toen dat ik niet als admin had uitgevoerd. Dus wou ik de setup als admin uitvoeren door rechtsklikken en dan eigenschappen.

Het probleem is dat het vakje "dit programma als administrator uitvoeren" statisch en niet open staat. Ik ben dus niet bevoegd daar een vinkje neer te zetten. Als ik er op klik blijft het vakje gewoon open. Ik heb zoiets geks nog nooit meegemaakt. UAC uitschakelen heeft tevens geen zin.

Het gaat hier om een computer met vista home basic 64bit. Deze pc had ik aan iemand belooft en hij had als wens office 2010. Het zal wel weer een onoplosbaar probleem zijn want ik heb tot nu toe pas 1/3 pcs weten te installeren met office 2010 want bijna elke pc had wel weer iets waar geen specifieke verklaring voor werd gegeven op microsoft of de rest van het internet.

Office 2010 zou ik dus evt wel kunnen installeren door de foutmelding te negeren. Met het probleem dat bepaalde lettertypes niet te openen zijn.

Dat wil ik dus niet, alles moet het gewoon doen anders install ik gewoon office 2007. Maar mocht er toch een oplossing zijn dan hoor ik deze graag.

Wat is het voor een bestand? Als het een .exe is, dan kun je er gewoon op rechtsklikken en direct kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Ook als het geen .exe bestand is kun je dit minstens proberen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan